سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرصت های شفر در استقلال رو به پایان است

سرمربی آلمانی استقلال با چالش های متعددی در این تیم مواجه است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از استعفاى منصوريان و روى كار آمدن وينفرد شفر به عنوان سرمربى استقلال تمامى هواداران به دنبال اين بودند تا با حضور سرمربى آلمانى باخت هاى اين تيم هم به پايان برسداما در اين ميان نكته اى كه نبايد از آن غافل شويم اين خواهد بود كه استقلالى ها از همان ابتداى فصل با بى برنامگى و استرس زيادى همراه بودند كه حتى شفر آلمانى هم پس از حضور در جمع آبى ها به خوبى ضعف بازيكنان را حس كرد و در برنامه اى در صدد بود تا اين مشكل را حل كند.

با وجود چنين مشكلاتى سرمربى جديد استقلال هم در صحبت هاى كنفرانس خبرى اش از اينكه قرار است جايگاه این تیم را تغيير دهد سخن گفت و بارها به اين موضوع اشاره كرد اما به هر ترتيب شفر بايد بداند زمان كمى را در اختيار دارد و به طور حتم هر چه زودتر بايد ضعف هاى موجود را بررسى و حل كند چرا كه هواداران استقلال به شدت تشنه بردهاى تيمشان هستند و خيلى نمى توانند دلشان را به وعده هاى پوچ خوش كنند.

درست است كه استقلالى ها پس از باخت در دربى هشتاد و پنجم غمى در چهره هايشان ديده نمى شد و به نوعى مى دانند كه بايد به مربى جديد فرصت دهند اما آنها زياد نمى توانند فرصتى را در اختيار مسئولان بگذارند و بدون شک خواهان برد تيمشان هستند.

از طرفى شفر بايد به خوبى بداند كه تنها با وعده و وعيد اينكه جايگاه استقلال را به بالاى جدول مى رساند نمى تواند كارش را پيش ببرد و بايد به زودى نظم و انضباط و گلزنى را در تيمش رواج دهد تا همانند منصوريان با شعار حيا كن رها كن مواجه نشود.

 همچنين مديران استقلال هم بايد به خوبى اين مساله را از بر شوند كه وعده هاى پوچ ديگر كار ساز نيست و بايد خيلى زود از شفر بخواهند تغييرات اساسى در تيم ايجاد كند.

اينكه افتخارى، مدير عامل استقلال پس از باخت تيمش در دربى هشتاد و پنجم اعلام مى كند كه قول مى‌دهم روزهاى روشن و نتایج خوب در انتظار استقلال داشته  باشد و در دربى برگشت هواداران خوشحال و راضى ورزشگاه را ترک مى کنند كافى نيست و او بايد به وعده داده شده عمل كند تا به اين شكل با احساسات هواداران بازى نشود.

 البته اگر تا به اينجا هواداران استقلال صحبت هاى افتخارى را قبول داشته باشند چرا كه برخى از همين هواداران همان آبى پوشانى بودند كه در ديدار هاى گذشته خواهان بركنارى مدير عامل بودند و نسبت به او شعارهاى حيا كن رها كن، سر داده اند

 با وجود اين بايد وعده هاى سرمربى و مدير عامل به گونه اى باشد تا بيش از اين احساسات هوادارانى كه سرمايه هاى اصلى تيم هستند به بازى گرفته نشود و آنها بتوانند جايگاه تيمشان را در بالاى جدول ببينند.

 رضا رجبى، پيشكسوت تيم فوتبال استقلال خطاب به وعده مدير عامل این باشگاه گفت: آقاى افتخارى اين همه دروغ و وعده و وعيد براى چه! اين چه اوضاعى است كه در استقلال درست كرديد؟ وعده و وعيد مى دهيد در صورتى كه نمى دانيد استقلال در قعر جدول است. به طور حتم با شرايطى كه بر تيم حاكم است برد در بازى برگشت هم در كار نيست و اين حرف ها تمام بيهوده است.كارهاى استقلال را طورى افتخارى دست به سر مى كند كه هيچ فردى متوجه نمى شود و فقط او روز ها را پشت سر هم سپرى مى كند. جالب است كه ما دربى را باختيم، بعد افتخارى اعلام مى كند اختلاف ما با پرسپوليس يك پنالتى است. اين حرف چقدر خنده دار است كه افتخارى آن را مطرح مى كند. آقاى افتخارى شما مى رفتيد پنالتى را مى گرفتيد! بهتر است اين آقايان بدانند اينجا فوتسال و تربيت بدنى نيست. شما بايد بدانيد در باشگاه استقلال حضور داريد. هواداران و مردم شب گذشته از شدت ناراحتى به دليل باخت دربى نتوانستند غذا بخورند و چراغ هاى خانه آنها تا صبح روشن بود. بعد شما از وعده و وعيد حرف مى زنيد؟ به نظر افتخارى نشانه اى از نور را مى بيند كه بدين شكل سخن مى گويد در غير اين صورت نورى وجود ندارد. استقلال براى مردم است و شما بايد بدانيد كه ديگر آنها حضورتان را نمى خواهند .

انتهای پیام/

اظهارات رجبی در مورد وعده های مدیرعامل استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
هنوز داره سوت می زنه؟
اکبر
۲۰:۱۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
استقلال قهرمان میشه
امیر
۱۹:۲۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
شفر بهترین سرمربی ایران است حمایت تا نهایت
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
استقلال به عنوان قدرتمند ترين تيم ايراني به روزاي خوبش برميگرده
اکبر
۱۵:۵۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
بایدمنصوریان تا اخرفصل میماندبعدشفرمیامدالان شفرنمیتونه نتیجه بگیره بازیکن نداره.دفاع حمله .خودشم اشتباه کرداومد
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
این چه وضعشه؟
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
استقلال همیشه برنده است
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
استقلالی هستم
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
ایران همیشه پیروز وسربلند است
مهدی
۰۹:۴۱ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
ولی من خیلی راحت و با ارامش غذاخوردم .اصلا ناراحت نشدم
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
استقلال فصل بعد باید تو دسته یک با االبرز و بادران بازی کنه البته اگه اینها نیان لیگ برتر
ناشناس
۰۸:۱۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
تیم نتیجه نمی گیره.