سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمانى :قول مى دهم استقلال بين مدعيان باشد

عضو هيئت مديره استقلال گفت :قول مى دهم استقلال بهترين نتايج را در آينده بگيرد و تا هفته هفدهم در بین سه تیم اول جدول باشد.

حسن زمانى در گفتگو با  خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دربى هشتاد و پنجم گفت :بازى بسيار خوبى را از بازيكنان و كادر فنى مقابل پرسپوليس نظاره گر بوديم .تيم ما در همان دقايق ابتدايى هم مى توانست با موقعيت ها فراوان به گل برسد اما اين اتفاق رخ نداد.

او افزود :شفر سرمربى خوبى براى استقلال است و به طور حتم او مى تواند تيم را به بالاى جدول برساند .بدون شک شفر نياز به زمان دارد و ما بايد به او فرصت دهيم تا او تفكرات قبلى را پاک و تفكرات جديد را به بازيكنان منتقل كند.

زمانى بيان كرد :تيم ما از مهاجمان خوبى برخوردار است و به طور حتم شفر هم در نيم فصل تغييراتى را در تيم ايجاد مى كند. بايد بگويم ما بهترين مهاجمان را داريم كه اگر كمى دقت كنند مى توانند بهترين گل ها را به ثمر برسانند.


عضو هيئت مديره استقلال عنوان کرد :صد در صد قول مى دهم استقلال شفر بهترين نتايج را در آينده بگيرد و تا هفته هفدهم استقلال در بین سه تیم اول جدول باشد .همچنين از هوادادان كه سرمايه هاى اصلى تيم هستند مى خواهم كه بازيكنان و كادر فنى را حمايت كنند تا استقلال بهترين نتايج را كسب كند.

انتهای پیام/

اظهارات زمانی درباره وضعیت تیم استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
یعنی قول میده بازی برگشت 6 تا بخورن کیسه ایها
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۶
یعنی چی