سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد

دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان برای پذیرایی از زائران ورود جدی‌تری داشته باشند

ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی با وجود تکلیفی که جهت خدمت‌رسانی به زائران بر عهده دارند به طور جدی وارد گود نشده و پذیرایی از زائران را جزو اولویت‌های خود قرار نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از مردم شریف سیستان و بلوچستان که از سرتاسر استان در طرح افتخاری خادمی زائران حسینی(ع) پاکستان ثبت کرده‌اند چند موضوع را یادآور شد که به شرح زیر است:

اربعین امسال حضورِ 30 هزار زائر اربعین از کشور دوست و برادر پاکستان در استان پیش بینی شده است لذا از کلیه مردم شریف استان که دارای مهارت خاص در امور مختلف از جمله رانندگی، تاسیسات، خادمی و یا علاقمند به واریز وجوهات نقدی و نذورات هستند و تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند دعوت می شود تا از طریق تماس با شماره تلفن‌های 09900038897- 0913678551- 09159492004(کمک های مردمی) موارد را با ستاد مردمی اربعین مطرح کنند.

از همه مردم تقاضا می‌شود نسبت به میزبانی از این زائران تلاش جدی‌تری داشته باشند چرا که مشکلات به وجود آمده برای برخی از این زائران در مکان‌های مختلف از جمله ترمینال و سطح شهر، دور از شأن و کرامت مردم شریف استان است.

خطاب یادآوری سوم به برخی دستگاه‌های اجرایی است که تاکنون با وجود تکلیفی که بر عهده دارند به طور جدی وارد گود نشده و پذیرایی از این زائران را جزو اولویت‌های خود قرار نداده‌اند. زائرسرای زاهدان به دلیل اسکان روزانه قریب به 2000 زائر، از لحاظ امکانات گرمایشی، پذیرایی و زیرساختی با مشکل مواجه است که نیازمند همکاری بیشتر دستگاه‌هایی همچون اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و ... به منظور اجرایی کردن مصوبات جلسات ستاد اربعین است.

با کمال تاسف شاهد بودیم برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب که تعدادشان بسیار کم است با فریب کاری و سرقت اموال این زائران، به فکر پر کردن غیرقانونی جیب خود هستند که از تمامی مردم شریف درخواست می‌شود در صورت مواجهه با زائران پاکستانی در شهر، آنها را به محل زائرسرای زاهدان واقع در بولوار یادگار امام(ورودی شهر) هدایت کنند و پلیس نیز باید با قاطعیت تمام، جلوی وقوع موارد احتمالی آینده را بگیرد و با خاطیان به جدیت برخورد کند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.