سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس محیط زیست دامغان;

دستگیری شکارچی غیرمجاز در دامغان

با تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان مستقر در محیط بانی قوشه یک نفر شکارچی غیرمجاز در منطقه گردکوه دامغان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فرامرز اسفندیاری رئیس محیط زیست دامغان گفت : حسب کنترل و پایش یگان حفاظت در منطقه شکار ممنوع سفید کوه آرسک متوجه حضور یک نفر موتورسوار مسلح در منطقه گردکوه می شوند، سپس بطور نامحسوس وی را تعقیب نموده که در همین حال راکب متوجه حضور محیط بانان شده و قصد فرار داشته که با اقدام به موقع مأمورین متوقف می گردد.

 

وی افزود : راکب موتورسیکلت در اظهارات اولیه خود عنوان نمود که شتر خود را گم کرده و بدنبال آن هستم.


رئیس محیط زیست دامغان افزود: در بازرسی از خورجین موتورسیکلت کوله پشتی، اورکت، توبره آغشته به خون کهنه، دره و یک عدد کارد کشف و ضبط می گردد.


اسفندیاری در ادامه گفت: سپس محیط بانان به نامبرده مشکوک شده و رد تردد موتورسیکلت را پیگیری و پس از مدتی موفق به کشف یک قبضه سلاح گلوله زنی پنج تیر دوربین دار و یک دستگاه دوربین شکاری می شوند.


گفتنی است : فرد متخلف هنگامی که محیط بانان در جستجوی دیگر ادوات شکار و صید بودند از محل متواری می گردد که محیط بانان فرمان ایست می دهند و شکارچی متخلف با گرفتن سنگ مأمورین را تهدید می کند و مأمورین جهت جلوگیری از هرگونه حادثه جانی وی را بحال خود رها کرده و در نهایت متواری می گردد.


شایان ذکر است ، فرد متخلف بجرم شروع به شکار در فصل ممنوعه، حمل سلاح غیر مجاز و تهدید مأمورین دولتی حین انجام وظیفه به مراجع قضایی بخش امیرآباد معرفی گردید.

 

انتهای پیام / ه

 

کشف سلاح از شکارچی متخلف در دامغان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.