سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودو گرند اسلم ابوظبی؛

نوری زاده باخت و حذف شد/ملایی ، فتحی پور و بریمانلو فردا به روی تاتامی میروند

جودوکار وزن منهای ۶۶ کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود مقابل حریف روسی شکست خورد و راهی جدول شانس مجدد شد

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های جودو گرند اسلم ابوظبی از امروز با انجام مسابقات اوزان منهای ۶۰ و منهای ۶۶ کیلوگرم آغاز شد. وزن منهای 60 کیلوگرم محمد رشنو نژاد در نخستین مبارزه خود مغلوب جودوکار برزیلی شد و از دور رقابتها کنار رفت.

وزن منهای 66 کیلوگرم قاسم نوری زاده دومین نماینده کشورمان در روز نخست در گام نخست نماینده کشور ایتالیا را از پیش رو برداشت وی در دومین مسابقه خود جودوکار ایالات متحده امریکا را از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی راه یافت. نوری زاده مقابل جودوکار قدرتمند روس و دارنده 2نشان گرند اسلم در سال 2017 حرفی برای گفتن نداشت و با شکست مقابل این جودوکار راهی جدول شانس مجدد شد. وی در این مرحله به مصاف جودوکاری از گرجستان رفت ولی باز هم با شکست تاتامی را ترک کرد و حذف شد.

فردا و در روز دوم این مسابقات در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم فتحی پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم باید به مصاف "دنیس" از روسیه برود. محمدی بریمانلو هم در همین وزن پس از استراحت در دور اول در دور بعد جودوکاری از امارات را پیش رو دارد.

در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم سعید ملایی دور اول استراحت دارد و دوردوم به مصاف برنده مبارزه جودوکارانی از پرتغال و مونته نگرو خواهد رفت.

انتهای پیام/ژ

نوری زاده دومین حذف شده ایران از رقابت های جودو ابوظبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.