سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم والیبال کاله مازندران قربانی بی قانونی فدراسیون والیبال

تیم والیبال کاله مازندران در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قربانی محض تخلفاتی بود که مسبب آن سازمان لیگ فدراسیون والیبال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی طلوکیان مربی تیم کاله مازندران دیشب پس از شکست تیمش برابر تیم والیبال سارویه با بیان اینکه در این بازی چند اتفاق رخ داد که سازمان لیگ فدراسیون والیبال مسبب آن بوده است گفت: شهروز همایون فر عضو تیم گنبد بوده و با این تیم تمرین کرده، اما یک ساعت قبل از بازی با تیم سارویه ساری، در آمل تمرین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در باره این بازیکن با مسئولان فدراسیون والیبال گفتگو کردیم، افزود: همایون فر بازیکن آزاد بوده و می‌تواند بازی کند.

مربی تیم کاله مازندران گفت: آیا الان در هفته چهارم، فصل نقل و انتقالات والیبال است که بازیکن آزاد بیاید یعنی خودمان آیین نامه‌های سازمان لیگ را تحریف، تفسیر و تحلیل و تعبیر به غلط کنیم.

طلوکیان افزود: تیم کاله در ست سوم مسابقه و هنگامی که با امتیاز ۱۸ بر ۱۵ از میهمان خود پیش بود، آقای یگانه مجد ناظر و دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال، به یک باره دستور توقف ۳ دقیقه‌ای بازی داده و ادعا کرده، که بازیکن ذخیره تیم کاله یک بطری آب معدنی به یکی از تماشاچیان داده و اگر تماشاچی آن باطری آب را به وسط زمین پرت کند، شما مقصر هستید.

مربی تیم کاله مازندران گفت: بازیکن تیم کاله به خواست یکی از تماشاگران آملی مبین بر درخواست این کار را انجام داده و این موضوعی نیست که ناظر فدراسیون، بازی را که تیم کاله با ۳ امتیاز اختلاف از حریفش پیش بوده، متوقف کند و همین مسئله باعث شد تا تیم سارویه از شوک به وجود آمده در تیم کاله استفاده کرده و در نهایت برنده این ست شود.

طلوکیان با اشاره به اینکه سازمان لیگ فدراسیون والیبال باید پاسخگو باشد، افزود: باید بپذیریم که روند تیم کاله به شکلی نیست که آقای یگانه مجد بخواهید بازی را به دلخواه متوقف کند. همچنین قضاوت اصلی بازی با داور است مگر اینکه تخلفی انجام شود.

در چارچوب شهرآورد مازندرانی‌ها در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دیشب چهارشنبه سوم آبان شب در شهرستان آمل، تیم سارویه ساری در بازی که حساسیت آن جنجال به پا کرد، موفق به شکست ۳ بر ۱ میزبان خود تیم کاله مازندران شد.

انتهای پیام/ع

بی قانونی در سازمان لیگ فدراسیون والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.