سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات مرزبانی ایلام برای تسهیل در تردد زائران

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: اقدامات کنترلی اتخاذ شده و سخت گیرانه ما برای تسهیل در تردد زائران و امنیت در تردد این عزیزان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان ایلام بیان کرد: کنگره بزرگ اربعین یک ماموریت ملی و فرا ملی است و باید با توکل به ائمه معصومین و اباعبدالله الحسین(ع) بتوانیم با برنامه‌ریزی و آمادگی لازم در این همایش بزرگ خدمتگزار زائرین باشیم و ماموریتی که بر عهده داریم به نحو احسن انجام دهیم.

وی به تاثیر اقداماتی که جنبه عملیات روانی دارند اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات کنترلی اتخاذ شده و سخت گیرانه ما برای تسهیل در تردد زائران و امنیت در تردد این عزیزان است.

فرمانده مرزبانی استان ایلام خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را عبادت و یک افتخار دانست و عنوان کرد: ماموریت اربعین یک ماموریت ملی و حساس است که آبروی نظام جمهوری اسلامی و امنیت کشور در گرو آن است، ماموریت اربعین فوق‌العاده سنگین، حساس و زمان بر است،

وی اضافه کرد: حضور مرزبانی در این ماموریت بسیار مهم و حساس است، مرزبانی در زمان خروج زائرین حلقه آخر و در زمان ورود حلقه اول می باشد، لذا باید آن صلابت و اقتدار مرزبانی به عنوان نوک پیکان نیروهای مسلح مد نظر قرار گیرد.

الهی افزود: همه همکاران باید در ماموریت های حفاظتی و حیاتی با حفاظت اطلاعات همکاری و همراهی نمائید تا به رسالت و هدف اصلی برسیم.

انتهای پیام/ د

اقدامات مرزبانی در مرز مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.