سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با راه اندازی مرکز نیکوکاری،

مسجدی که مرکز اشتغال زایی شد

مرکز نیکوکاری مسجد قدس موسسه خیریه ای که به کمک کمیته امداد سیرجان آمده امسال توانست با استفاده از فضای بالای مسجد کارگاه خیاطی راه اندازی کند که برای 25 نفراشتغال ایجاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عطیه اسماعیل پور مسئول این کارگاه خیاطی گفت : با هدف اشتغال و تولید داخلی دوخت لباس کار تمامی واحدهای صنعتی و معدنی بر اساس فرم هر کارگاه یا کارخانه در این مرکز تهیه می شود.


وی افزود : تا سال گذشته لباسهای فرم موردنیاز معادن و کارگاههای صنعتی با واسطه دلالان از تهران یا شهرهای بزرگ تهیه و توزیع می شد که ما از امسال همین لباسها را با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب در اختیار این شرکت ها پس از ثبت سفارش قرار می دهیم.


خانم اسماعیل پور از اختصاص کد اقتصاد مقاومتی استان به این کارگاه خیاطی خبرداد و گفت : ما با نیت کمک به اقتصاد مقاومتی کار را شروع کردیم و با توجه به عملکرد مناسب و ارزیابی توانستیم این کد را دریافت کنیم و الان هم در اشتغال و تولید 15 نفربه عنوان خیاط ماهر به صورت مستقیم و 10 نفر هم غیرمستقیم دربسته بندی توزیع و پخش مشغول به کار شدند و روزانه هم 45 دست لباس مورد نیاز و فرم را تولید می کنیم.

انتهای پیام/ح

مسجد کارگاه اشتغال زایی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.