سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمپ شرکت ریخته گری پیوسته سهند ایجرود

شرکت ریخته گری پیوسته سهند به دلیل انتشار آلودگی با دستور مقامات قضایی شهرستان ایجرود پلمپ و از ادامه فعالیت آن تا اطلاع ثانوی جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حامد تقی بیگلو رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود گفت: شرکت ریخته گری پیوسته سهند با دستور مقامات قضایی و با پیگیری محیط زیست شهرستان پلمپ شد.

تقی بیگلو افزود: به دلیل آلایندگی واحد ریخته گری پیوسته سهند با انتشار گازهای آلاینده در هوا، علی رغم اخطارهای متعدد محیط زیست در سال جاری به دلیل عدم کارایی سیستم تصفیه هوای نصب شده که در جهت اصلاح آن هیچ گونه اقدامی از سوی این واحد انجام نگرفت دستور پلمپ توسط مقام قضایی صادر شد و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.
وی ادامه داد :شرکت مذکور در زمینه تولید فولاد فعالیت می کند و بر اساس نتایج نمونه برداری های صورت گرفته آلاینده بوده و چندین مرحله نیز شامل جریمه های مالیاتی شده است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود با بیان این که اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی حوزه استحفاظی در صورت عدم رعایت مسائل زیست محیطی و ایجاد آلودگی و عدم رعایت قوانین و مقررات محیط زیست برخورد قانونی خواهد کرد، خاطر نشان کرد: انتظار داریم واحد های صنعتی و خدماتی نسبت به رعایت الزامات زیست محیطی حساسیت بیشتری داشته باشند که در غیر اینصورت برابر قوانین ومقررات برخورد های لازم صورت خواهدگرفت.

انتهای پیام/ن

 

پلمپ شرکت ریخته گری پیوسته سهند ایجرود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.