سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 42 دستگاه خودرو از همدان به مرز خسروی

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از اعزام 42 دستگاه خودرو حمل مسافر و خدمات به همراه 130 نیروی خدماتی به مرز خسروی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران گردان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان  از اعزام 42 دستگاه خودرو حمل مسافر و خدمات به همراه 130 نیروی خدماتی به مرز خسروی خبر داد.

وی افزود: همچنین 70 نیروی پاکبان، 10 دستگاه پرس زباله، 2 دستگاه کمپرسی ،30 دستگاه اتوبوس و 60 تعمیرکار اتوبوس از سوی شهرداری همدان در مرز خسروی و خاک عراق مستقر شدند.

گردان با بیان اینکه شهرداری همدان آماده هرگونه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است، خاطر نشان کرد: آماده سازی مسیر تردد زائران نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان به اقدامات شهرداری در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین اشاره و بیان کرد: خط‌ کشی‌ها، سرعت ‌گیرها و اقدامات لازم در دور برگردان تقاطع آیت‌الله نجفی و سایر مسیرهای اصلی تردد زائران کربلا در حال اصلاح و نوسازی است

گردان  افزود: سال گذشته نیز مسیر مقابل دانشگاه پیام نور در ورودی شهر همدان از جاده تهران برای رفع ترافیک تعریض شد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی‌های انجام شده بین حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری با راهنمایی و رانندگی و پلیس‌ راه گفت: تسهیل شرایط عبور و مرور در این ایام ضروری است

 وی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از یک میلیون زائر اربعین حسینی از این مسیر تردد کنند.

انتهای پیام/د

130 نیروی خدمات شهرداری همدان  به مرز خسروی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.