سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نارضایتی الگری از عملکرد تیمش مقابل اسپال ؛ با این نوع بازی، میلان ما را خرد می کند

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود پیروزی 4-1 تیمش مقابل اسپال،از عملکرد بازیکنانش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (چهارشنبه) در هفته دهم سری آ 4 بر یک برابر اسپال را شکست داد اما ماسیمیلیانو  الگری سرمربی این تیم از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی نبود ،زیرا اجازه دادند حریف گمنامشان موقعیت‌های گلزنی زیادی داشته باشد.حتی اسپال بازی را به تساوی 2-2 کشاند اما داور گل این تیم را آفساید اعلام کرد.

الگری با اشاره به بازی شنبه هفته آینده تیمش مقابل میلان است، در پایان بازی به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: اگر ما در سن سیرو هم بخواهیم به این شکل بازی کنیم، و همین عملکرد را تکرار کنیم حتماً خواهیم باخت. ما هنوز متوجه نشده‌ایم که گل زدن زیباست اما در عین حال باید سطح انسجام و تمرکز تیم‌ را هم بالا نگه داریم. ما خودمان را به دردسر انداختیم، بازی را شل گرفتیم و اسپال توانست به بازی برگردد. خوش‌شانس بودیم که گل حریف آفساید اعلام شد.

آلگری ادامه داد: در نیمه دوم درباره پلوشی (بازیکن اسپال) ریسک بزرگی کردیم و خوشبختانه گل او آفساید بود.اگر نتوانیم به بازی‌مان تعادل بدهیم، قهرمان شدن‌مان در« اسکودوتو » سخت می‌شود. بازی ما مانند الاکلنگ دائم در نوسان است. طوری نیست که ما فقط بخواهیم حمله یا دفاع کنیم. ما به دنبال تعادل هستیم. اگر بخواهیم با این وضعیت مقابل میلان بازی کنیم، خرد می‌شویم. بعد از آنکه 2 گل جلو افتادیم، پیاپی مرتکب اشتباهاتی شدیم . اگر بازی 2-2 مساوی می‌شد آن وقت هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. ما نمی توانیم مقابل تیم‌های بزرگتر مرتکب چنین اشتباهاتی شویم .آن وقت باید تاوانش را بدهیم، مثل همان اتفاقی که در بازی‌‌ مقابل لاتزیو رخ داد.


وی در پایان گفت: "امیدوارم این آخرین بار باشد که من مجبور می شوم ژاکتم را از فرط عصبانیت به زمین می کوبم، چون من برای این کار پیر شده ام."

انتهای پیام/


نارضایتی الگری از پیروزی پر گل تیمش مقابل اسپال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.