سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده ۷ ساعته زنان استان از اینترنت

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان کهگیلویه و بویراحمدی روزانه ۷ ساعت از اینترنت استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل پدافند غیرعامل استان در نشست پدافند غیرعامل شهرستان بویراحمد با اشاره به آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی گفت: این میزان استفاده در مردان استان بیش از ۵ ساعت است.

شاهرخ کناری با اشاره به ممنوعیت استفاده مسئولان از گوشی هوشمند افزود: شبکه‌های اجتماعی یا مجازی این تهدید را ایجاد می‌کنند که بخش‌هایی از اطلاعات کاربران در اختیار شرکت سازنده این گوشی ها قرار گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در ادامه با بیان اینکه ۷۰ درصد از نان تولید شده در استان لواش است گفت: مرتب در جلسات بیان می‌شود که نان لواش برای انسان‌های دیابتی مضر است، اما با این وجود درصد زیادی از نان تولید شده در استان لواش است.

وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک نانوایی دیزلی نداریم، افزود: در صورت یک اتفاق و قطع گاز با مشکلات جدی روبرو می‌شویم و متأسفانه صنعت و معدن هم در این رابطه کاری انجام نداده است.

کناری همچنین با اشاره به هفته پدافند غیرعامل گفت: در این هفته ۶۵ برنامه مختلف از جمله: همایش، رزمایش، سمینار، کارگاه آموزشی، همایش ملی، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه‌ی طرح‌های عمرانی استان قبل از اجرای شدن باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند افزود: برای نصب مخزن مناسب آب و دوربین‌های ادارت کار خاصی برای ایمنی و شرایط بحرانی انجام نشده است.

 

انتهای پیام/ش

 زنان استان روزانه 7 ساعت از اینترنت استفاده می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.