سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلیچ: ما شایسته پیروزی بودیم

سرمربی تیم وستهام با تمجید ازعملکرد بازیکنانش در دیدار مقابل تاتنهام تیم خود را شایسته پیروزی دانست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس تیم وستهام در خانه تاتنهام به میدان رفت و در حالی که با دو گل از حریف عقب بود در نهایت با نتیجه سه بر دو پیروز شد.
شاگردان پوچتینو ابتدا با دو گل موسی سیسوکو (6) و دله آلی (37) از میهمان خود پیش افتادند، اما نیمه دوم وستهام نتیجه را با گل‌های آندره آیو (55 و 60) و اوگبونا (70) به سود خود تغییر داد.
اسلاون بیلیچ سرمربی وستهام که پس از شکست 3-0 مقابل برایتون در لیگ برتر،در آستانه اخراج قرار داشت با این پیروزی فرصت دوباره ای پیدا کرد.
او پس از این بازی گفت: : "روحیه تیم در پایان نیمه اول پایین بود، اما نه به اندازه بازی برابر برایتون، ما به اندازه کافی به عمق تیم تاتنهام نفوذ نکردیم و در یک سوم آخر عملکرد خوبی نداشتیم. بین دو نیمه ما چیزهایی را درباره آنچه که باید انجام می دادیم گفتیم" .

سرمربی کروات گفت: "ما به درخشان ترین شیوه واکنش نشان دادیم. برای زدن سه گل در برابر آنها، که گل نمی خورند، باید شجاع بود و کار با توپ خوبی داشت. ما شایسته این برد بودیم و آن نیروی مضاعفی به ما داد."

بیلیچ افزود:"من گفتم، وقتی که ما به این ترتیب پیروز می شویم، آرام و خوشحال هستیم. شما می بینید که تیم بسیار سر زنده و محکم است. ما کارهای زیادی کرده ایم امابا توجه به فصل، ما هیچ کاری انجام نداده ایم. "
"ما میخواستیم تیم قوی بسازیم، این بازی مهم برای ما بود. تیم، به خصوص در این لحظات، بالاتر از هر فرد است و ما باید فروتن باشیم. مهم نیست که چه کسی روز شنبه (برابر کریستال پالاس) بازی کند، ما باید برای تیم بجنگیم."


انتهای پیام/


تمجید بیلیچ از بازگشت باشکوه تیمش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.