سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور 9 رسانه مکتوب و برخط همدان در نمایشگاه مطبوعات

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از خضور 9 رسانه خبری در نمایشگاه سراسری مطبوعات خبر داد.

    به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور سه روزنامه، پنج پایگاه خبری و یک هفته‌نامه از همدان در نمایشگاه سراسری مطبوعات خبر داد

مجید فروتن با اشاره به  بر برپایی نمایشگاه سراسری مطبوعات گفت: این نمایشگاه از 5 آبان ماه و با حضور فعال رسانه‌های همدان در این نمایشگاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه یک غرفه به اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات همدان اختصاص یافته است، گفت: سه روزنامه همدان پیام، سپهرغرب و هگمتانه هم هر یک به صورت مجزا غرفه‌هایی را دایر خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه پنج پایگاه‌ خبری همدان نیز در این نمایشگاه غرفه دارند، افزود: هفته‌نامه طلیعه امید در این نمایشگاه به نمایندگی از هفته‌نامه‌های استان حضور می‌یابد.

فروتن از برگزاری روز مطبوعات همدان در نمایشگاه در هشتم آبان ماه خبر داد و گفت: در این روز علاوه بر اجرای برنامه مطبوعاتی همدان، اصحاب رسانه استان همدان نیز برای بازدید از نمایشگاه به تهران اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان همدان ١٠٦ رسانه فعال هستند، خاطرنشان کرد: فضای ایجاد شده در نمایشگاه مطبوعات بستر بسیار مناسبی را برای آشنایی همگان با رسانه‌های محلی و سراسری ایجاد کرده که امیدواریم بتوان از این فرصت بهره لازم را برد.

انتهای پیام/د

حضور رسانه های همدانی نمایشگاه مطبوعات

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.