سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان برای دومین بار میزبان نمایشگاه اقتصاد و سرمایه

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: نمایشگاه اقتصاد و سرمایه ابتکار استان همدان بوده که برای دومین سال در حال برگزاری است.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدناصر محمودی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان با اشاره به اینکه قرار بود همایش و نمایشگاه به صورت مجزا در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی برگزار شود ولی برای همپوشانی در کنار نمایشگاه الکامپ قرار گرفت، افزود: سعی شده تا از ایده‌ها و نظرات جوانان در راستای این نمایشگاه استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد:براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرده و ایده‌های جوانان را به کار بست، گفت: یکی از سیاست‌های ابلاغی وزارت اقتصاد، استفاده از ایده‌های خلاق بخش خصوصی و توسعه و توانمندی این عرصه است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان اظهار داشت: برگزاری این همایش می‌تواند یکی از پیش‌نیازهای رونق تولید در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد،

این مسئول تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و استفاده از ایده‌های خلاقانه بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است و یکی از رسالت‌های اساسی ما محسوب می‌شود.

 محمودی ادامه داد:خروجی این نمایشگاه می‌تواند در رشد سرمایه‌گذاری استان اثربخش باشد.

وی تصریح کرد: اولویت کاری استان همدان، حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذار بوده و در این نمایشگاه ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری، مالیاتی، گمرکی، بیمه‌ای و بانکی دیده شده است.

وی بیان کرد: عوامل متعددی وجود دارند که می‌توانند بر رشد اقتصادی تاثیر بگذارند، برخی از این عوامل تاثیر مثبت و برخی دیگر تاثیر منفی از خود به جای می‌گذارند که از جمله مهمترین عواملی که بر رشد اقتصادی کشور و استان تاثیر مثبتی دارد، سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان افزود: سال 96 در حالی با شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده که یکی از پیش‌نیازهای مورد نیاز برای رونق تولید، بهبود وضعیت اشتغال در کشور و استان استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه، پول و بیمه است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان تاکید کرد: تقویت توسعه بازارهای پولی و سرمایه به فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی جامعه نیاز دارد و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه با رویکرد بانکداری، بورس، بیمه، سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال، مسیر آن را هموار می‌کند.

انتهای پیام/د

 نمایشگاه اقتصاد وسرمایه برای دومین بار در همدان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.