سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال نزدیک به ۵۰۰ اثر به جشنواره بزرگ رسانه‌ای «جایزه ابوذر»

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با اشاره به ارسال ۴۷۸ اثر به دبیرخانه جشنواره ‌رسانه ای «جایزه ابوذر» گفت: پس از بررسی آثار توسط هیات انتخاب ۱۴۷ اثر به مرحله داوری این جشنواره راه یافت‌.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛روح‌الله دهقان‌نژاد مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شناسایی و حمایت از افراد مستعد و موثر در حوزه‌های مختلف رسانه‌ای در دستور کار این جشنواره است، گفت: تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران، گفتمان‌سازی حول منویات مقام معظم رهبری توسط اصحاب قلم و رسانه، ارتقای دانش و سواد‌رسانه‌ای، ایجاد هم افزایی رسانه‌ای، همدلی بین اصحاب رسانه استان و تلاش برای ارتقای منزلت خبرنگاران از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است‌.

وی با اشاره به کیفیت بالای آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره خاطر نشان کرد: آثار برتر به جشنواره ملی ابوذر در تهران ارسال خواهند شد تا در جشنواره سراسری ابوذر نیز به رقابت با اصحاب رسانه سایر استان‌ها بپردازند‌.

دهقان‌نژاد با بیان اینکه داوران جشنواره از پیشکسوتان وفعالان رسانه‌ای‌ استان‌ هستند، اظهار داشت:‌ نتایج نهایی داوری‌ و نفرات برتر در هفته بسیج سال جاری‌(آذرماه) اعلام تجلیل‌ خواهند شد.‌

وی افزود: آثار برگزیده این جشنواره در هر حوزه به دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط معرفی می‌شوند‌.

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در پایان از مشارکت همکاران و حضور فعالان رسانه‌ای استان تشکر و قدردانی کرد‌.

 

 راه‌یابی ۱۴۷ اثر به مرحله داوری جشنواره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.