سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعدادیابی بیلیارد؛

اجرای طرح استعدادیابی بیلیارد در مدارس لرستان

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد از اجرایی شدن طرح استعدادیابی بیلیارد لرستان آبان ماه امسال در کلیه مدارس استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا طولابی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان بیان کرد: در لرستان هفت باشگاه بیلیارد فعال بوده و شاهد فعالیت حدود ۲۱۵ آقا و ۲۰ بانوی سازماندهی شده لرستانی در این رشته ورزشی هستیم.

وی افزود: در سالیان گذشته در لرستان تعداد بانوانی که در این ورزش فعالیت می‌کردند فقط دو نفر بود که خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفت این تعداد به ۲۰ نفر افزایش یافته، در این راستا سانسی خصوصی در یکی از باشگاه‌های خرم‌آباد با هزینه ورزشکاران در روز‌های فرد از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برای بانوان در نظر گرفته شد.

رئیس هیات بولینگ‌وبیلیارد لرستان گفت: در ۱۰ سالی که این رشته ورزشی وارد لرستان شده دو دوره رئیس داشته که حتی یک‌بار دوره داوری و مربیگری و حتی اعزام نداشتند، اما اکنون ۳ دوره کلاس داوری و مربیگری دو دوره در خرم‌آباد و دیگری در دورود برگزار کردیم و در حال حاضر ۷ مربی درجه سه و ۵ داور درجه‌دو فدراسیون داریم.

طولابی بیان کرد: لازمه پیشرفت همه زمینه‌های ورزشی بحث آموزش آن‌هاست که متأسفانه در سالیان گذشته بحث آموزش رها شده و ما در نظر داریم برگزاری کلاس‌های آموزشی را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اعزام ورزشکاران لرستانی به مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: ماه گذشته امین سنجایی با وجود بدشانسی مقام سومی کشور را کسب کرد و این اعزام‌ها به صورت منظم و طبق برنامه انجام می‌شود.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد لرستان با اشاره به اینکه این هیات متشکل از کمیته‌های مختلف است و تصمیمات به صورت دسته‌جمعی گرفته می‌شود، گفت: سال‌های قبل تمام مسابقات در مرکز استان برگزار می‌شد و این اقدام در حق ورزشکاران دیگر شهرستان‌ها اجحاف بود، طی تقویمی که در ابتدای سال تدوین شد هر سه ماه یک‌بار مسابقات در شهر‌های مختلف برگزار شده و امسال توانستیم مسابقات بیلیارد را در بروجرد برگزار کنیم.

وی در پایان بیان کرد: طرح استعدادیابی با هماهنگی آموزش‌وپرورش لرستان آبان ماه امسال در کلیه مدارس استان اجرا می‌شود و امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته بتوان از ظرفیت دانش‌آموزان برای توسعه این رشته ورزشی در لرستان استفاده کرد.

انتهای پیام/م

طرح استعدادیابی بیلیارد در مدارس لرستان اجرامی شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.