سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متقاضیان طرح مشاغل خانگی:

نام نویسی متقاضیان طرح مشاغل خانگی در ساری

نام نویسی اینترنتی متقاضیان طرح ساماندهی مشاغل خانگی در ساری شروع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حمید رضا عشریه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری به شروع ثبت نام از متقاضیان طرح ساماندهی مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: پنج دستگاه اجرایی از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش فنی و حرفه ای، سازمان بازرگانی، جهاد کشاورزی و تعاون در این شهرستان مسئول ثبت نام از متقاضیان ایجاد مشاغل خانگی هستند.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری نیز از متقاضیان ثبت نام به عمل می‌آورد.

عشریه با اشاره به اینکه طرح‌های پیشنهادی در مهلت زمان مشخص توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط بررسی می‌شود، گفت: وزارت کار و امور اجتماعی در صورت تایید طرح‌ها مجوز فعالیت صادر می‌کند و همچنین در صورت نیاز به تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری داشتن حداقل ۲۰ سال سابقه فعالیت، کارت پایان خدمت یا معافیت، اقامت در محل اجرای طرح، ارائه گواهی آموزش و مهارت در رشته مورد نظر، داشتن ایده برای شروع فعالیت و داشتن توان مدیریت برای اداره کسب و کار را از شرایط عمومی و اختصاصی صدور مجوز برای مشاغل کسب و کار خانگی دانست.

وی گفت: متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به نشانی Www.irimlsa.ir و یا www.mashaghehlkhaneghi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل پرسشنامه در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

 ساماندهی مشاغل خانگی در ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زهرا خیمه
۱۷:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
زهرا خیمه هستم ۲۴ ساله جویای مشاغل خانگی‌هستم