سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

دست تولیدکنندگان داخلی از عرصه تبلیغات کوتاه است

رییس خانه صنعت معدن و تجارت گفت: متأسفانه هزینه های تبلیغات آنقدر بالاست که تولیدکننده های داخلی توان پرداخت آن‌را ندارند.

علی صدری رییس خانه صنعت معدن و تجارت جوانان در گفتگو با خبرنگارصنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون فرهنگ سازی در جامعه برای مصرف کالای ایرانی اظهار کرد: واژه هایی به نام فرهنگ و فرهنگ سازی  در مسائل روزمره ما قربانی می شوند، به عنوان مثال به راحتی می گوییم که مردم فرهنگ مصرف کالای ایرانی را ندارند.

وی در ادامه افزود: صداوسیما و رسانه های ارتباط جمعی در واقع بلندگوی رسمی کشور هستند و باید به بهترین روش برای تبلیغ کالای ایرانی از آنها بهره ببریم.

صدری تاکید کرد: متاسفانه هزینه های تبلیغات آنقدر بالاست که تولیدکننده های داخلی توان پرداخت آن‌را ندارند و اگر قصد داریم از تولید ملی حمایت کنیم، باید مشوق هایی در زمینه تبلیغات به آن تعلق دهیم.

وی تصریح کرد: این اواخر تلویزیون حرکت های مثبتی به ویژه در زمینه پوشاک و لوازم التحریردر حمایت از تولیدات ایرانی صورت داده است.

رییس خانه صنعت معدن وتجارت جوانان بیان کرد: تمام رسانه ها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح کشور نه تنها باید یک کالای ایرانی را تبلیغ کنند بلکه باید به تبلیغ و ترویج تولیدات ملی بپردازند.

صدری با بیان این موضوع که با افزایش توان تولید داخلی می توانیم به راحتی با محصولات خارجی رقابت می کنیم، تاکید کرد: شهرداری موظف است تبلیغات شهری را در ماه ،چند روز به صورت رایگان به تبلیغ مصرف کالای ایرانی اختصاص دهد.

وی در پایان یادآور شد: یکی از دلایل اصلی مصرف کالای خارجی توسط مردم، عدم شناخت نسبت به کالاهای ایرانی است.

انتهای پیام/

ضرورت فرهنگ سازی در جهت مصرف کالاهای ایرانی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Abc
۰۸:۴۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
مطمئنا نتیجه این تبلیغات ها برعکس می شه.