سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جامعه هتلداران فارس خبر داد؛

افتتاح ۳ هتل و هتل‌آپارتمان در فارس/ اشغال ۵۰ درصدی هتل‌های فارس از سوی گردشگران خارجی

رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: ۱۹ هتل و هتل آپارتمان در استان فارس در دست ساخت است که از این تعداد ۳ هتل تا پایان سال افتتاح می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان فارس گفت: ۱۹ هتل و هتل آپارتمان در استان فارس در دست ساخت است که از این تعداد ۳ هتل تا پایان سال افتتاح می‌شود و رایزنی برای بازسازی هتل داریوش نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هتل داریوش در نزدیکی تخت جمشید فرصت مناسبی برای جذب گردشگر است، تصریح کرد: این هتل قبل از انقلاب ساخته شده و ۲۰۰ اتاق دارد که در صورت بازسازی ظرفیت قابل توجهی به هتل‌های استان افزوده می‌شود.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس بازگشایی مجدد این هتل را عاملی برای اشتغال بومیان شهرستان مرودشت دانست و افزود: صنعت گردشگری یکی از صنایع اشتغالزا است به همین دلیل باید بستر‌ها را فراهم کرد تا گردشگری رونق گیرد.

سیادتان با اشاره به اشغال ۵۰ درصدی هتل‌های فارس از سوی گردشگران خارجی ادامه داد: این میزان از ابتدای مهر تا نیمه آبان است که انتظار داریم تا پایان دی ماه که زمان پیک سفر گردشگران خارجی است این امر افزایش یابد.
وی صنعت گردشگری را صنعتی شکننده و تحت تاثیر شرایط جهانی توصیف کرد و گفت: حادثه تروریستی که در مجلس شورای اسلامی رخ داد یکی از علل کاهش سفر گردشگران خارجی است چراکه این واقعه در زمانی رخ داد که گروه‌های توریستی مشغول رزرو هتل در ایران بودند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس ظرفیت اشغال هتل‌های فارس توسط گردشگران داخلی را ۱۵ درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.