سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در هرمزگان

بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس هرمزگان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، احمد مهرانی  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان  از برگزاری بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسر کشور در مدارس استان خبر داد.

وی گفت : در این دوره که در همه مقاطع تحصیلی به جز پایه های اول و دوم ابتدایی برگزار می شود بیش از ۲۵۰ هزار دانش آموز هرمزگانی در بیش از سه هزار واحد آموزشی به پای صندوقهای رأی رفتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود : در مجموع 2 هزار و 923 شورا در مدارس استان هرمزگان تشکیل می شود.

مهرانی توسعه حس مشارکت و مسئولیت پذیری در دانش آموزان را از مهم ترین اهداف انتخابات شوراهای دانش آموزی عنوان کرد.

وی گفت : در مدارس با جمعیت 50 دانش آموز 5 نفر ، در مدارس با جمعیت150 دانش آموز ، 7 نفر و در مدارس با جمعیت 550 دانش آموز، 11 نفر به عنوان اعضای اصلی و در همه مدارس 2 نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب می شوند.

محمدرضا مسیب زاده مدیرکل قرآن ، عترت، و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: تشکیل شورای دانش آموزی تمرینی برای اداره امور دانش آموزان با مشارکت خود آنهاست و سبب ارتقای حس خودباوری در دانش آموزان می شود.

احمد پویافر فرماندار بندرعباس نیز در مراسم برگزاری بیستمین انتخابات شورای دانش آموزی در بندرعباس گفت :ایجاد شوراهای دانش آموزی سبب انتقال تجربیات دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و فراهم آوردن محیطی سالم برای رقابت و حضور پررنگ تر آنها در جامعه می شود.

انتهای پیام/ف

رقابت بیش از 250 هزار دانش آموز در انتخابات شوراهای دانش آموزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.