سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ بخشنده خبر داد

جزییات انهدام باند تهیه و توزیع شیشه در غرب تهران/ دستگیری خرده فروشان موادمخدر در پایتخت + فیلم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران جوان اظهار کرد: طی ٢٤ ساعت گذشته و بر اساس کارهای اطلاعاتی انجام شده از سوی پلیس در هفته گذشته، ٢٦٠ خرده فروش که در سطح پارک‌ها و معابر شهری موادمخدر عرضه می‌کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: در عملیاتی طی 24 ساعت گذشته 280 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و برای دستگیری عرضه‌کنندگان مواد مخدر 70 فقره حکم قضایی صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب عنوان کرد: در این عملیات تعداد 13 قبضه سلاح و 7 دستگاه خودروسواری، 2 دستگاه موتور سیلکت و 3 دستگاه کامیون کشف شد.

سرهنگ بخشنده بیان کرد: همچنین طی عملیات پلیس، باند توزیع حشیش و تریاک شناسایی و سرکردگان آن دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب افزود: سوداگران باند 4 نفره قاچاق موادمخدر که در غرب تهران اقدام به توزیع ماده مخدر شیشه می‌کردند، پس از شناسایی برای فرار از دست قانون، پیشنهاد رشوه یک دستگاه خودرو بی ام دبلیو به ارزش 500 میلیون تومان، یک دستگاه سواری زانتیا به ارزش 100  میلیون تومان و همچنین 100 میلیون تومان وجه نقد را به ماموران داده بودند که با رد این پیشنهاد از سوی نیروهای پلیس، این موضوع صورت جلسه و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ بخشنده بیان کرد: از این باند یک کیلو و 200 گرم شیشه کشف شد.

وی اذعان کرد: از میان 260 نفر عرضه کننده مواد مخدر که دستگیر شدند، 9 نفر زن بودند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: پلیس بخشی از موادمخدری را که کشف می‌کند جهت مصارف داروسازی به مجموعه‌های مربوطه تحویل می‌‌دهد و بخش دیگری از مواد مکشوفه نیز در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر امحا می‌شود.

سرهنگ بخشنده در پایان بیان کرد: 11 پاسگاه به صورت شبانه روزی در بحث برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهر فعال هستند و در این راستا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده عرضه کنندگان موادمخدر در خیابان و محل زندگی خود حتما مراتب را از طریق پلیس 100 به ما اعلام کنند، چرا که دستگیری 32 نفر از فروشندگان موادمخدر بر اثر گزارش‌های مردمی بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.