سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح شناسه دار کردن گوشی‌های تلفن همراه در استان مرکزی

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی از اجرای طرح شناسه دار کردن گوشی‌های تلفن همراه در این استان خبرداد.

 آدینه دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی درحاشیه جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان  در گفتگوبا  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق گوشی تلفن همراه است و از ۲۸ مهرماه در استان اغاز شده است.


آدینه با بیان اینکه با برنامه ریزی این طرح پیش می‌رود افزود:به منظور جلوگیری از التهاب در بازار این طرح را از یک برند خاص شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح شناسه دار کردن انبار‌های نگهداری کالا و ارزکه سال گذشته به عنوان پایلوت در استان سمنان اجرایی شده بود اضافه کرد: اکنون در همه استان‌ها استان‌ها در حال اجراست گفت:: این طرح در استان با پیشرفت ۲۰۰ درصدی نسبت به استان پایلوت اجرایی شد.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی ادامه داد: سازمان صنعت معدن و تجارت به عنوان مجری این طرح توانسته رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کند و با تدوام طرح باید در جهت رفع موانع و مشکلات آن براییم.

وی ازآغاز طرح پایلوت پنجره واحد خدمات کشاورزی و تخصیص سوخت به چاه‌های اب کشاورزی از مردادماه در استان هم خبر داد و اضافه کرد: در این جلسه نقاط اسیب و ضعف این طرح مشخص و مقرر شد در جهت رفع این نواقص دستگاه‌های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

آدینه به اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی هم اشاره کردو گفت:: سن پلاک گذاری ادوات کشاورزی از ۱۳ به ۲۵ سال افزایش پیدا کرده است و این امر مستلزم اطلاع رسانی است و باید پلیس راه و جهاد کشاورزی بستر‌های لازم این طرح را ایجاد کنند.

انتهای پیام / ج

جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان مرکزی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.