سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی پایگاه‌های هلال احمر اسدآباد برای خدمت به زائران اربعین

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان اسدآباد آماده خدمات رسانی به زائران اربعین هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صالحی امیر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه پایگاه های  هلال احمر آمادگی خدمت رسانی با زائران اربعین حسینی را دارند, افزود: یک راننده خودرو نجات، سه امدادگر و یک نفر راننده آمبولانس در پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد مستقر هستند

وی ادامه داد: براساس قول پیمانکار تا چندروز آینده امور عمرانی ساختمان پایگاه امداد گردنه اسدآباد به پایان می رسد اما تجهیزات گرمایشی تا دوماه آینده به این پایگاه خواهند رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد بااشاره به بدهی۲۵۰۰ میلیون ریالی به پیمانکار پایگاه امداد و نجات گفت: منتظر تخصیص بودجه از سوی هلال احمر کشور هستیم.

وی درباره نگهداری مجروحین و بیماران در پایگاه های امداد و نجات شهرستان خاطر نشان کرد: طبق دستورالعمل هلال احمر امکان نگهداری بیماران در پایگاه امداد میسر نیست ولی در مواقع اورژانسی این پایگاه توانایی نگهداری ۶۰ مجروح و بیمار اورژانسی را دارد.


علیرضا صالحی امیر اظهار داشت: دودستگاه آمبولانس و یک خوردرو امداد و نجات در پایگاه گردنه و یک دستگاه آمبولانس در پایگاه امداد روستای بهراز در ایام اربعین و زمستان آماده خدمات رسانی به درراه ماندگان هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادگر در ایام اربعین آماده باش هستند، اضافه کرد: تمام نیروهای امدادگر و نجاتگر شهرستان داوطلب بوده و حق الزحمه پرداختی به این افراد بسیار ناچیز است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد بیان کرد: درخواستی که از زائران اربعین داریم در هنگام رفت از موکب های داخل شهر استفاده کرده و با دورزدن در گردنه اسدآباد برای استفاده از موکب برپا شده در این مکان، به بروز تصادفات دامن نزنند.

وی یاد آورشد: راهداری، اورژانس و مخابرات در کنار هلال احمر، همراه و یاور این نهاد در خدمت رسانی مفید در این ایام هستند.


انتهای پیام/ج

پایگاه های هلال احمر آماده خدمت رسانی به زائران حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.