سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان نایب قهرمان مسابقات کانگو جامپ کشور

دختران کانگوجامپ استان کرمان با کسب نایب قهرمانی نخستین مسابقات دوی کانگوجامپ کشور در بخش تیمی، بر سکوی دوم این رقابت ها ایستادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عادله اسلامی، مسئول کمیته کانگوجامپ استان کرمان گفت: نخستین دوره مسابقات دوی کانگو جامپ برای اولین بار در ایران و آسیا در رده های سنی نوجوانان(650متر), جوانان(800متر), امید(1500متر) و بزرگسالان(1500متر) با حضور 14تیم از سراسر کشور به میزبانی استان تهران برگزار شد.

وی افزود: تیم استان کرمان در قالب 11 شرکت کننده، (5 بازیکن مرد و 5 بازیکن خانم) متشکل از زهره حسینی، مریم ابوالفتحی، فاطمه خدایاری، زهرا اسلامی، نعیمه احمدنیا، مهدی مهدوی، محمد مهدی کریمیان، جواد ریاحی، علی پورعزیزیان و آرمان الله دینی با مربیگری و سرپرستی عادله اسلامی در این رقابت ها حضور یافت.

اسلامی تصریح کرد: در پایان، تیم کانگو جامپ استان کرمان موفق به کسب دو مدال نقره در بخش بانوان و یک مدال طلا در بخش آقایان شد.

وی یادآور شد: بر این اساس، نعیمه احمدنیا در ماده650 متر و مریم ابوالفتحی در ماده800 متر موفق به کسب مدال نقره شدند و مهدی مهدوی نیز در ماده 1500متر طلا  گرفت.

اسلامی گفت: در بخش بانوان، همچنین زهره حسینی و فاطمه خدایاری موفق به کسب رتبه چهارم شدند و زهرا اسلامی رتبه ششم را کسب کرد، در بخش آقایان هم، جواد ریاحی، مهدی کریمیان مقام چهارم و علی پورعزیزیان مقام ششم را کسب کردند.

وی افزود: در مجموع، در بخش تیمی بانوان، تیم استان کرمان موفق به کسب مقام دوم این دوره از مسابقات شد.

اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در این رقابت ها، آرمان الله دینی به دلیل مصدومیت قبلی قادر به ادامه مسابقه نشد.

نخستین دوره مسابقات دوی کانگو جامپ برای اولین بار در ایران و آسیا با حضور 14تیم از سراسر کشور در پیست تارتان پارک ملت تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ب

کرمان بر سکوی دوم مسابقات کانگو جامپ کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.