سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان شمالی :

تقویت تعامل رسانه استانی با دولت

استاندار خراسان شمالی گفت : صدا و سیما باید برای تقویت اقتصاد و کمک به رونق تولید و اشتغال به میدان بیاید و از هیچ کوششی فروگذار نکند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازبجنورد؛ محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیمای استان خراسان شمالی افزود: استمرار فضای تعاملی و همکاری تنگاتنگ صدا و سیما با مدیریت های اجرایی استان، هم چنین تلاش برای تحکیم همدلی و حرکت هماهنگ در پیشبرد برنامه ها و نیل به اهداف نظام را یاد آور شد.

وی گفت: صدا و سیما به عنوان بازوی تبلیغی نظام جمهوری اسلامی باید ارتباط خود با دولت را به درستی تقویت کند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر سال گذشته رئیس سازمان صدا و سیما به خراسان شمالی گفت: در آن سفر مقرر شد صدا و سیما در راستای حمایت از تولید و اشتغال محلی، توانمندی های تولیدکنندگان استان را در شبکه های ملی به نمایش بگذارد.

وی اهمیت تهیه پیوست های فرهنگی و رسانه ای حین برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف را گوشزد کرد و ادامه داد:

ضرورت نگاه فرهنگی به موضوع برنامه سازی برای اقوام و اقلیت ها، گسترش پوشش دیجیتال و ارتقای کیفیت برنامه های صدا و سیمای استان و تلاش به منظور جذب مخاطبان بیشتر، از دیگر نکات مورد تأکید استاندار در این نشست بود.

صالحی هم چنین ضمن اعلام حمایت خود از برگزاری جشنواره تولید آثار رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در بجنورد در سال 98 گفت: در حد توان و مقدورات از صدا و سیمای استان حمایت خواهیم کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز با قدردانی از حمایت های استاندار از برگزاری جشنواره سراسری صدا و سیمای مراکز استان ها، این جشنواره را گامی در راستای شناساندن بیشتر خراسان شمالی و قابلیت ها و ظرفیت های آن در سطح ملی توصیف کرد.

حمید قربانی جم با بیان این که مدیران اجرایی استان صدا و سیما را موتور محرک برنامه های خود بدانند، بر انعکاس بیشتر خدمات دولت و نظام در برنامه های این رسانه تأکید کرد و گفت: برنامه های شبکه استانی اترک به زودی 24 ساعته خواهد شد.

انتهای پیام/آ

برنامه های شبکه استانی اترک24 ساعته می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.