سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس 115 شهرضا مطرح کرد:

ضرورت ایجاد درمانگاه طب کار در شهرک صنعتی رازی شهرضا

رئیس اورژانس 115 شهرضا گفت: ارائه خدمات سرپائی جزو وظایف اورژانس پیش بیمارستانی نیست اما به دلیل نبودن درمانگاه طب کار مداخلات سرپایی انجام داده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حبیب صادقی  با اشاره به وضعیت پایگاه اورژانس شهرک رازی شهرضا، اظهار داشت: در شهرک صنعتی رازی بیش از 6 هزار نفر کار می‌کنند به همین دلیل چهار سال پیش پایگاه اورژانس از روستای مهیار به شهرک منتقل شد.

وی افزود: با انتقال پایگاه به شهرک رازی، تصویب شد محلی را برای درمانگاه طب کار اختصاص دهند، به دلیل این پیشنهاد بود که با انتقال اورژانس به شهرک موافقت کردیم.

رئیس اورژانس 115 شهرضا بیان کرد: از بیش از 500 مأموریت منجر به اعزام پایگاه شهرک رازی، 110 مأموریت آن مربوط به اعزام از شهرک رازی بوده و 69 مورد آن مربوط به حوادث کار است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 920 مورد از مأموریت‌ها در شش ماه اول برای دریافت خدمات سرپائی اعم از پانسمان و چک فشارخون بوده که به پایگاه مراجعه کرده‌اند، ادامه داد: ارائه این خدمات سرپائی جزو وظایف اورژانس پیش بیمارستانی نیست و به دلیل نبودن درمانگاه طب کار مداخلات سرپایی انجام داده‌ایم.

صادقی در بخش دیگری از سخنانش به برخی مشکلات موجود اشاره و تأکید کرد: در مسیر خروجی پایگاه اورژانس یک گیت ایست و بازرسی و تهیه بارنامه برای وسایل انتقال بار ایجاد شد که سبب تأخیر در شروع مأموریت‌ها شده است.

وی با بیان اینکه ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برای اورژانس طلایی است و باید برای گیت ورود و خروج تدبیری اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: فاضلاب شهرک در حدود 200 متری ساختمان اورژانس قرار دارد و گازهای متصاعد از یکی از شرکت‌های شهرک شرایط نامناسبی را برای کارکنان اورژانس به وجود آورده است که باید پیگیری شود.

 

انتهای پیام/م

 

در شهرک صنعتی رازی بیش از 6 هزار نفر کار می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.