سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو با ۵۹ فقره سرقت

پلیس شهرستان نیشابور با دستگیری سارق حرفه‌ای داخل خودرو پرده از ۵۹ فقره سرقت برداشت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سرهنگ "حسین بیات مختاری" فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت اشیاء قیمتی و وجوه نقد از داخل خودرو در محدوده اماکن گردشگری شهر نیشابور موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز و سرانجام با استفاده از سرنخ‌های بجامانده متهم را که دارای بیش از ده فقره سوابق کیفری و اهل یکی از شهر‌های همجوار بود را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متهم ۴۵ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به ۵۹ فقره سرقت داخل خودرو (۱۰ فقره سرقت در نیشابور، ۵ فقره سرقت در شهر کاشمر، ۱۰ فقره سرقت در شهر شاهرود، ۲۰ فقره سرقت در شهر یزد، ۷ فقره سرقت در جاده کرج-چالوس و ۷ فقره سرقت داخل خودرو در شهر قوچان) اعتراف و اعلام داشت این سرقت‌ها را با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اجاره‌ای انجام داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دادسرا افزود: از گذاشتن وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل خودرو در زمان پارک جدداً خودداری و با عمل به توصیه‌های پلیس زمینه ارتکاب جرایم را از سارقان سلب کنند.

 
انتهای پیام//س.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.