سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تله‌کامپ

مهندسان جوان فارس نمایشگاه بین‌المللی تله‌کامپ را برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهرداد سهرابی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ و نخستین نمایشگاه بین‌المللی تله‌کامپ کیش توسط مهندسان جوان استان فارسی خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه برای نخستین بار به صورت بین‌المللی با حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و فعالان عرصه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

سهرابی ادامه داد: مجری برگزاری این نمایشگاه در کیش، استان فارس است و در آن آخرین دستاورد‌های علمی و مرتبط با تله‌کامپ و الکامپ به نمایش گذاشته می‌شود.

وی بیان کرد: رویکرد اصلی ما در برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و به دنبال ارتباط بیشتر شرکت‌ها و همچنین رونق در بازار است.

سهرابی اظهار داشت: استان فارس پس از تهران استان اول کشور در زمینه ITI است و در این زمینه نیز شاهد فعالیت شرکت‌ها و نخبگان جوان موفق هستیم.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نمایشگاه را زمینه‌سازی برای ارتباط بین کسب و کار‌ها و تبادل تجربیات و تکنولوژی‌ها دانست و تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه به طور قطع در ارتقاء شاخص‌های علمی شرکت کنندگان تاثیرگذار است.

نخستین نمایشگاه الکامپ و تلکامپ کیش ۱۷ تا ۲۲ بهمن ۹۶ در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی کیش برگزار می‌شود و رویکرد اصلی نمایشگاه نیز به نمایش گذاشتن جدیدترین فناوری‌های نوین است.
انتهای پیام/ر

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی تله‌کامپ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.