سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۲۸ مدرسه تخریبی در نکا

۱۷ مدرسه دونوبته و ۲۸ مدرسه تخریبی در نکا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین پالار مدیر آموزش و پرورش نکا روز گذشته در جمع خبرنگاران  شرق مازندران از وجود ۱۷ مدرسه دونوبته و ۲۸ مدرسه تخریبی در نکا خبر داد و گفت: تلاش داریم تا با کمک مردم و خیران و مشارکت همه جانبه در این بخش فعال‌تر از گذشته وارد شده و این مدارس را به حداقل برسانیم.

وی افزود: خیران، مردم و اولیای دانش‌ آموزان درسال تحصیلی گذشته کمک‌های مناسبی را به نهاد آموزش و پرورش شهرستان نکا ارائه کردند که در این بخش حدود یک میلیارد تومان مشارکت مردمی و خیران داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش نکا با بیان اینکه این کمک‌ها در بخش‌های مختلف بوده است، گفت: مشارکت مردمی و اولیای دانش‌آموزان، کمک خیران برای تکمیل مدرسه روستای دنگسرک، تکمیل آزمایشگاه پلاسما، بهسازی فضای ساختمان اداری آموزش و پرورش نکا توسط خیران از جمله این موارد بوده است.

پالار گفت: با وجود کمک‌های ارائه شده توسط مردم و خیران، آموزش و پرورش همچنان نیازمند مشارکت همه جانبه مردم، مسؤولان و خیران در بخش‌ های مختلف و تلاش برای رهایی از مدارس دونوبته و تخریبی است.

 مدیر اداره آموزش و پرورش نکا در زمینه دانش آموزان دارای شرایط خاص مختلف اقتصادی و اجتماعی در مدارس این شهرستان، افزود: در شهرستان نکا بیش از ۹۰۰ دانش آموز با شرایط خاص اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ م

فعالیت ۱۷ مدرسه دونوبته در شهرستان نکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.