سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش 120رشته به شهروندان در مراکز فرهنگی شهرداری

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در راستای تنوع بخشیدن به فعالیت مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری کرمان گفت: هم اکنون حدود 120 رشته متنوع در این مراکز به شهروندان آموزش داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی با اشاره به گستره مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری کرمان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش شده در همه مناطق شهری این مراکز دایر شود و خوشبختانه در سال های اخیر تعداد این مراکز رشد داشته است که در تلاش هستیم به تعداد آنها بیفزاییم.
وی ادامه داد: هم اکنون 12 مرکز در سطح شهر فعال است که بیش از 120 رشته‌ی متنوع آموزشی در این 12 مرکز آموزش داده می شود.
سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: در کنار گسترش دادن به مراکز فرهنگی، تنوع رشته‌های آموزشی و بهره‌گیری از اساتید مجرب و ماهر در رشته‌های مختلف از دیگر اهداف این معاونت بوده است.
حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: رشته‌های مختلف مانند علوم قرآنی، صنایع دستی، هنرهای خانگی، هنرهای تجسمی، ورزشی، علمی، موسیقی و ... به تناسب در مراکز مختلف آموزش داده می شود.
وی گفت: بخش دیگری از آموزش ها، آموزش های عمومی و شهروندی در راستای کارگاه‌های آموزشی مختلف در زمینه سلامت، فرزندپروری، مشاوره و... است که با همکاری و همراهی پزشکان، مشاوران و کارشناسان مختلف برگزار می‌شود و خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.
حجت‌الاسلام حسینی اظهارکرد: به عنوان مثال همایش‌های ارتقای سلامت به صورت هفتگی و منظم در سالن اجتماعات سه فرهنگسرای شهرداری با موضوعات مختلف و مورد نیاز شهروندان برگزار می‌شود که در برخی مراکز تعداد آنها از یکصد همایش نیز عبور کرده است.

انتهای پیام/ی

فعالیت های مراکز فرهنگی شهرداری کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.