سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ هزار بانوی مازندرانی زیر پوشش بهزیستی

۱۷ هزار بانوی مازندرانی زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: ۱۲ درصد جمعیت خانوار‌های استان معادل ۱۲۷ هزار نفر زنان سرپرست خانوار بوده که ۱۷ هزار نفر زیرپوشش بهزیستی مازندران است.

وی با بیان اینکه در سال‌های ۸۰ تا ۹۰ میزان طلاق در کشور و حتی در استان دو برابر شده و در استان از ۱.۲ در سال ۸۰ به ۲.۴ در سال ۹۰ افزایش یافته، به رشد شتابنده آن در ۱۰ سال اشاره کرد و افزود: بر اساس همین موضوع، طی چهار سال دولت یازدهم، برنامه‌های خوبی انجام شد و امروز، در مازندران نه تنها رشد طلاق متوقف شده که در سال ۹۶ سیر نزولی نیز داشتیم.

آرام یکی از اقدامات ارزنده امسال در حوزه زنان سرپرست خانوار را افزایش میزان مستمری اعلام کرد و گفت: در گذشته دریافتی در خانواده یک نفره ۵۳ هزار تومان تا سقف ۱۰۰ هزار تومان بوده و اکنون از سال ۹۶، این میزان در خانواده‌ای با چهار عضو و با جمع یارانه دریافتی از دولت، میانگین آن ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان شده است.

وی با اشاره به رشد فزاینده میزان تسهیلات در زمینه اشتغالزایی، گفت: در سال ۹۶ بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ م

خدمات بهزیستی مازندران برای ۱۷ هزار زن سرپرست خانوار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.