سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه‌های پناهیان به مسئولان ستاد اربعین

علیرضا پناهیان پستی را در صفحه ا ینستاگرامش به سفر اربعین اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چند سال است  که به توصیه‌های رهبری معظم انقلاب، سنت پیاده روی اربعین اباعبدالله قوت گرفته و هرساله میلیون ها نفر از عاشقان امام حسین (علیه‌السلام) از ایران برای زیارت ایشان رنج راه را به جان می‌خرند و پس از زیارت مرقد حضرت امیرالمومنین (علیه‌السلام) با پای پیاده مسیر ۸۰ کیلومتری تا کربلا را می پیمایند.

با توجه به اینکه این سفر برای زائران هزینه‌هایی در پی دارد به همین جهت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران نام‌آشنای مذهبی و مشاور نهاد رهبری در دانشگاه و استاد حوزه و دانشگاه پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و راهکارهایی را در این زمینه به مسئولان برگزارکننده این مراسم ارائه داد.

علیرضاپناهیان نوشت:

باید کاری می‌کردیم که این سفر برای مردم رایگان تمام می‌شد.مسئولین محاسبه کنند اگر مردم را رایگان به این سفر بفرستند، چقدر سود عاید کشور خواهد شد؟

ما باید کاری می‌کردیم که این سفر برای مردم رایگان تمام می‌شد. یک زمانی در مسیر اتوبان تهران و کرج، ایستگاه عوارضی بود. اما بعداً معلوم شد وقت و هزینه‌ای که آنجا از مردم تلف می‌شد، خیلی بیشتر از مبلغ عوارض دریافتی بود؛ و برداشتن آن در مجموع سودش برای مملکت بیشتر بود.

من از مسئولین کشور و ستاد اربعین، تقاضا می‌کنم، با اربعین برخورد عقلانی کنند؛ نه برخورد احساسی یا حتی ایمانی! محاسبه کنیم که اگر مردم را مجانی به این سفر بفرستیم، چقدر سود عاید کشور خواهد شد؟علیرضا پناهیان ۹۵.۸.۱۳



انتهای پیام/
از سفر اربعین چقدر سود عاید می شود؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.