سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خریداری ۶ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان مهاباد

۶ میلیارد ریال تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی جدید برای بخش اوژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: این تجهیزات شامل یک دستگاه بیهوشی، یک دستگاه چراغ سیالیتیک، یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل، یک دستگاه سونواکو، یک دستگاه تخت عمل ارتوپدی، یک دستگاه دی سی شوک، یک دستگاه پمپ انفوزیون، ۲ عدد ویلچر، یک عدد نرالی اورژانس و ۲ عدد ترالی دارو است.

مرزنگ افزود: ارزش این دستگاه‌ها بیش از ۶ میلیارد ریال است که چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن توسط وزارت بهداشت و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبار‌های دانشگاه علوم پزشکی ارومیه هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این تجهیزات موجب افزایش کیفیت و بهبود در چگونگی پذیرش و درمان این بیمارستان خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد بیان کرد: پارسال هم با پیگیری‌های صورت گرفته تجهیزات پزشکی زیادی از جمله دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس، دستگاه ماموگرافی، دستگاه سونوگرافی پرتابل، تخت‌های بستری و مانیتور علایم حیاتی، دستگاه کلونوسکپ آندوسکپ برای بخش ویژه، بستری و پاراکلینیکی این مرکز خریداری شده است.

مرزنگ گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به عنوان یک بلوک درمانی جنوب آذربایجان غربی روزانه پذیرای بیماران زیادی از مناطق مختلف جنوب استان است که این امر اهمیت خدمت رسانی و بروز بودن تجهیزات پزشکی را برای این مرکز دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/ج

خریداری ۶ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان مهاباد

برچسب ها: اخبارپزشکی ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.