سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار چادگان خبر داد:

تامین اعتبار زمینه‌ساز رفع نقاط حادثه‌خیز معابر شهری چادگان

شهردار چاگان گفت: نقاط حادثه‌خیز سه‌راه محله سمندگان در صورت تامین اعتبار مرتفع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نادر نجاری اظهار داشت: سه راهی محله سمندگان در شهر چادگان از جمله نقاط حادثه‌خیز است که شاهد حوادث ناگواری در این محل هستیم، باید این منطقه مرمت و بازسازی شود تا شاهد این حوادث تلخ نباشیم.

وی افزود: جهت رفع موانع این محل به اعتبار نیاز است که با توجه به سرانه شهرداری و هزینه سنگین اصلاح این محل امکان مرمت و رفع موانع وجود ندارد که از کسبه شهر تقاضا داریم نسبت به پرداخت عوارض سالیانه محل کسب اقدام کنند تا شهرداری بتواند با درآمد حاصله نسبت به مرتفع‌سازی مشکلات محل یاد شده اقدام کند.

شهردار چادگان در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان چادگان یکی از نقاط گردشگری استان اصفهان است می‌طلبد مسؤولان استان نسبت به تخصیص اعتبار عنایت ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند تا این شهرداری بتواند در راستای ایجاد فضاهای گردشگری در شهر چادگان اقدام کند.

نجاری در پایان تصریح کرد: شهرستان چادگان با داشتن آب و هوای خوب در فصل تابستان پذیرای مهمانان از اقصی نقاط کشور است به طوری که روزانه به طور متوسط 20 هزار مسافر وارد این شهر می‌شود که باید در ایجاد فضاهای گردشگری اقدامات لازم صورت گیرد تا حضور مسافران در مناطق گردشگری این شهرستان پایدار باشد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.