سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان؛

پروژه باند دوم فرودگاه کرمان وقفه ای درپروازها ایجاد نکرد

استاندار کرمان گفت: در روند اجرای باند دوم فرودگاه بین المللی کرمان هیچ وقفه‌ای در پروازهای فرودگاه ایجاد نشده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علیرضا رزم حسینی  با اشاره به اینکه شورای تامین استان از تعطیلی فرودگاه و انتقال پروازها به فرودگاهی دیگر در زمان اجرای احداث باند دوم فرودگاه مخالفت کرد گفت: با توجه به اینکه استان کرمان حوادث غیر‌مترقبه زیادی از جمله زلزله بم را نیز تجربه کرده، ایجاد باند دوم برای فرودگاه لازم بود و باند اول نیز نیاز به بازسازی دارد.

وی افزود: پروژه احداث باند دوم فرودگاه کرمان 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این پروژه با اعتبار حدود 40 میلیارد تومان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

علی قاسم‌زاده مدیر‌کل فرودگاه‌های استان کرمان نیز با ارائه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی باند دوم فردوگاه بین المللی  کرمان گفت: 100 درصد عملیات خاکبرداری این باند به اتمام رسیده است پروژه  از نظر کارفرمایی هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بعد از سفر وزیر راه و شهرسازی به استان هیچ مشکل مالی نیز در اجرای این پروژه ایجاد نشد،اظهار کرد: تا فروردین‌ماه سال 97 که هوا گرم‌تر می‌شود زیرسازی پروژه نیز به پایان می‌رسد وامید داریم بتوانیم کارهای اجرایی پروژه را سرعت بدهیم.

مدیر‌کل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه عملیات خاکبرداری پروژه دو ماه طول کشیده و عملیات بسترسازی آن نیز با توجه به نتایج آزمایشات مکانیک خاک موفقیت‌آمیز بوده است  تصریح کرد: عملیات بازسازی باند فعلی فرودگاه نیز بعد از بهره‌برداری از باند دوم فرودگاه آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی احداث باند دوم فرودگاه کرمان از دی‌ماه سال 95 آغاز شده و همچنان ادامه دارد اما بر اساس قرار داد باید در هفته دولت سال 1396 آماده بهره‌برداری می‌شد اما به دلیل مشکلات اعتباری در موعد مقرر به بهره برداری نرسید.

انتهای پیام/ح

باند دوم فرودگاه کرمان هیچ پروازی را کنسل نکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.