سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موانع حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس برطرف شد

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: پروژه های صنعتی و تولیدی زیر چتر حمایتی دستگاه قضائی قرار می گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:با ورود و حمایت دستگاه قضائی استان کرمان موانع متعدد حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس که در بافت مرکزی وقدیمی شهرکرمان در حال ساخت است برطرف گردید.


یدالله موحد در جلسه با رییس و اعضای هیات مدیره و سرمایه گذار پروژه تجاری، تفریحی و فرهنگی صاروج پارس که در محل دادگستری کرمان برگزار گردید،اظهار داشت: دستگاه قضائی بنا به وظیفه و رسالت ذاتی همواره از سرمایه گذاری ومالکیت های مشروع مردم در سطح استان حمایت نموده است.


نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد:سیستم قضائی از تمام ظرفیت قانونی خود در زمینه رفع موانع پروژه های صنعتی، تولیدی و اشتغال زایی استفاده می کند.


این مقام ارشد قضائی در استان عنوان کرد: کرمان به عنوان پهناورترین استان کشور دارای پتانسیل و ظرفیت های اقتصادی،معدنی،کشاورزی و گردشگری بی نظیر ومتعددی است.


وی به میراث های ماندگار مردمان دیار کریمان اشاره کرد و افزود:کرمان دارای یک فرهنگ غنی و تمدن کهن می باشد به نحوی که بسیاری از اماکن تاریخی از جمله ارگ بم،باغ شاهزاده ماهان، روستای سخره ای میمند،بیابان لوت،قنوات زیبای جوپار و بم، گلیم سیرجان ثبت جهانی یونسکو شده است.


وی به اقدامات مثبت سال های گذشته در استان در زمینه جذب سرمایه گذار و فعال شدن بخش های مختلف اقتصادی اشاره کرد و افزود:بایستی به کمک سرمایه گذاران تمام بخش های معدنی،صنعتی و گردشگری در کرمان فعال شوند.


موحد خاطرنشان ساخت:در حال حاضر بسیاری از محصولات کشاورزی این استان در بازارهای جهانی عرضه می شود که نشانگر پتانسیل بالای این استان در بخش کشاورزی وباغی است.

 

انتهای پیام/س

موانع حقوقی پروژه تجاری صاروج پارس برطرف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.