سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

33 هزار و 179 مورد نظارت بر طرحهای اشتغال کمیته امداد کرمان

29 هزار و 731 طرح فعال اشتغال تحت نظارت کمیته امداد کرمان است که 33 هزار و 179 مورد بازدید در شش‌ماهه نخست امسال از این طرح‌ها انجام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، غلامرضا خواجه، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد به‌منظور پایدارسازی طرح‌های اشتغال نظارت و بازدیدهای مستمر از این طرح‌ها است، گفت: 29 هزار و 731 طرح فعال اشتغال تحت نظارت کمیته امداد کرمان است که 33 هزار و 179 مورد بازدید در شش‌ماهه نخست امسال از این طرح‌ها انجام‌شده است.

وی، بابیان اینکه ۴۳ ناظر خصوصی بر طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان کرمان نظارت می‌کنند، افزود: ناظران فنی و تخصصی کمیته امداد در بازدیدهای خود مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان طرح‌های خودکفایی ارائه می‌کنند تا آنان بتوانند محصولات تولیدی را ازنظر کمی و کیفی ارتقاء دهند و این ناظران بر کلیه فرآیند طرح‌های اشتغال این نهاد تا مرحله بازاریابی و فروش نظارت دارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان، با اشاره به اینکه ۵۹ هزار و 600 مورد بازدید از طرح‌های تحت نظارت این استان در سال ۹۵ به‌عمل‌آمده است، بیان کرد: بازدید از طرح‌های خوداشتغالی بر اساس جدول زمان‌بندی انجام می‌شود تا مددجویان بتوانند فعالیت‌های خود را توسعه بخشند.

وی، نظارت بر طرح‌های اشتغال را مهم‌ترین فرآیند توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت دانست و گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی و نظارت بر طرح‌های اجراشده ازجمله فعالیت‌های مهم کمیته امداد در خوداتکایی خانوارهای تحت حمایت است.

خواجه، بابیان اینکه نظارت بر طرح‌های اشتغال شامل تمامی فرآیند قبل، حین و بعد از اجرای طرح است، افزود: نظارت، مشاوره و ارائه راهنمایی‌های فنی و تخصصی به مددجویان باعث فراهم شدن زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرین شدن آن‌ها شده است.

وی، با اشاره به اینکه نظارت بر طرح‌های اشتغال به‌صورت مستمر انجام می‌شود، گفت: تحقق توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی انجام و هرساله تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می‌شوند.

انتهای پیام/ی

نظارت بر طرح های اشتغالزایی کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.