سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵ درصد مدارس میزبان المپیاد ورزشی هستند

معاون اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵ درصد مدارس میزبان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد کیخا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان امروز در آیین افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مجتمع ورزشی شهید بهشتی بیان داشت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش در 35 درصد مدارس استان آغاز شده است.

وی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به منظور اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری پیرامون تهذیب، تحصیل و ورزش است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان به پیوند تنگاتنگ تحصیل، تهذیب و ورزش اشاره کرد و عنوان داشت: مقام معظم رهبری از شما دانش آموزان این انتظار را دارند که در تحصیل، تهذیب و ورزش کوشا باشید.

کیخا، محور قرار دادن مدارس، یارگیری از دانش آموزان برای مشارکت و تقویت حس مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان را از دیگر اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اعلام کرد و گفت: 35 درصد مدارس میزبان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای هستند.

وی افزود: با روی آوردن جوانان به بازی های رایانه ای، کم تحرکی یکی از چالش های که سلامت روح و جسم دانش آموزان را به خطر انداخته است.

گفتنی است، چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در رشته های فوتسال، والیبال، بستکبال، هندبال، تنیس روی میز، بازی های بومی و محلی است.

انتهای پیام/ع

المپیاد ورزشی دراستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.