سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت فرهنگی فارس خبر داد؛

سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در شیراز

سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در سالن ورزشی پایداری شیراز برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید عباس آتش زمزم سرپرست معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: سومین دوره مسابقات آمادگی جسمانی بانوان به صورت ایستگاهی در چهار بخش پرش از مانع، سرعت مارپیچ، جابجایی و دویدن سرعت در ۸ رده سنی از زیر ۲۰ سال تا رده ۵۱ سال به بالا بر پا می‌شود.

وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات از هر رده سنی، ۳ نفر برگزیده خواهند شد و جوایز نفیسی به آنان اهدا خواهد شد.

وی افزود: بانوان شیرازی تا روز برگزاری این مسابقات فرصت دارند تا با حضور در فرهنگسرا‌های شهرداری شیراز نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هدف از برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان را تقویت سلامتی و نشاط در بین شهروندان بخصوص بانوان دانست و افزود: حدود نیمی از جمعیت شهر از بانوان هستند و توجه به سلامتی آنان با تأمین سلامتی کل شهر همراه خواهد بود.

وی افزود: چنانچه سلامتی و نشاط بانوان تأمین شود در آینده نیز نسلی سالم و شاداب خواهیم شد و از این رو ورزش بانوان در دستور کار ویژه شهرداری شیراز قرار گرفته است.

این مسابقات پنج شنبه ۴ آبان ماه از ساعت ۸ و ۳۰ دقیق صبح برگزار خواهد شد و علاقمندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۳۶۴۰۲۹ مدیریت تربیت بدنی شهرداری شیراز تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در شیراز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.