سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه فعالیت روستاهای مرزی استان آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی: بیش از .15 میلیارد دلار برای توسعه فعالیت‌های روستایی کشور اختصاص یافته که در استان ،روستاهای مرزی در سردشت و پیرانشهر از مناطق ویژه اقتصادی اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت:اجرای برنامه جامع توسعه فعالیت‌های روستایی در کشور اهمیت خاصی دارد که در این رابطه ،دولت 5/1 میلیارد دلار برای آن اختصاص داده است .

جعفرصادق اسکندری با تاکید بر ساماندهی روستاهای مرزنشین استان افزود: این برنامه می‌تواند در شهرهای مرزی آذربایجان‌غربی از جمله سردشت و پیرانشهر به عنوان مناطق آزاد و  ویزه اقتصادی به خوبی اجرا شود.

وی ادامه داد: در این رابطه برای هر دهستان یک طرح به تصویب رسیده و براساس اعلام وزارت متبوعه، اگر زیرساخت‌های روستایی فراهم شود، ناحیه صنعتی نیز در آن ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: برای تشویق سرمایه کذاران به فعالت های اقتصادی در این مناطق؛ معافیت ویژه در نظر گرفته شده است.

اسکندری گفت: هم اکنون مناطق روستایی شهرستان سردشت در بخش فرش مشغول بوده و می‌توان از این ظرفیت برای اشتغال‌زایی مطلوب استفاده کرد.

 انتهای پیام/خ

 

 

توسعه فعالیت روستاهای مرزی استان آذربایجان غربی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.