سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه؛

هزینه رفع فقر در استان بیش از رقم کمک‌های مردمی است

طبق تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی استان کرمانشاه مقرر شد هزینه ازدواج ۲۵۰ جوان مددجو تأمین و ۲۴۰ واحد روستایی برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد احداث شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه  بابیان اینکه هم‌اکنون این نهاد حمایت از ۶۸ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۷۰ هزار نفر در استان را بر عهده دارد، گفت: طبق آخرین آمارها ۹۱ هزار نفر از این جمعیت حمایتی را بانوان و دختران تشکیل می‌دهند.

خدرویسی با اشاره به اینکه ۱۸ هزار نفر از دختران تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از ازدواج و تشکیل زندگی بازمانده‌اند، افزود: همچنین آمارها حاکی از آن است که سرپرستی ۴۰ هزار خانوار را بانوان بر عهده‌دارند که به دلایل طلاق، فوت، متارکه و زندانی شدن سرپرست تحت حمایت این نهاد قرارگرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت فقر در استان کرمانشاه بسیار شکننده است و خانوارهای نیازمند کرمانشاهی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند، ادامه داد: همچنین بالا بودن آمار بیکاری در استان کرمانشاه نشانگر فقر پیچیده در استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه این استان یکی از ۱۰ استان برتر کشور در میزان مشارکت مردم خیر است، عنوان کرد: علی‌رغم مشارکت خوب مردم خیر کرمانشاه هزینه رفع فقر در این استان بیش از رقم کمک‌های مردمی است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه بابیان اینکه این سازمان آمادگی دارد برای تأمین مسکن محرومان کمک‌هزینه احداث ۲۴۰ واحد مسکونی روستایی به کمیته امداد پرداخت کند، گفت: سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه برای ساخت هریک از این واحدهای مسکونی روستایی ۲۵ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض به خانوارهای مددجو پرداخت می‌کند.

 

انتهای پیام/ز

کمک‌هزینه احداث ۲۴۰ واحد مسکونی روستایی به کمیته امداد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.