سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمبود اعتبار برای تکمیل مجتمع گلخانه‌ای باشت

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تکمیل و بهره برداری مجتمع گلخانه‌ای باشت برای ۱۸۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های این طرح (شبکه آب، برق، خط انتقال، استخر دخیره آب، تسطیح، جدول کشی، خیابان کشی) انجام شده است گفت:مجتمع گلخانه‌ای ۳۴ هکتاری سرآبیز باشت شامل ۷۲ واحد است که تاکنون ۲ واحد آن به متقاضیان واگذار و بقیه هم در حال بهره برداری هستند.

گوهرگانی افزود: برای تکمیل مجتمع ۲۲ هکتاری ماهور باشت که از جمله طرح‌های گلخانه‌ای در حال احداث این شهرستان است ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: تولید محصولات گلخانه‌ای به ویژه در فصل سرما به تعدیل قیمت‌ها کمک می‌کند و فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال و تولید برای جویندگان کاراست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهولت استفاده از شیوه آبیاری نوین و بهینه‌سازی مصرف انرژی از دیگر مزایای کشت‌های گلخانه‌ای است، زیرا با استفاده از این شیوه در مصرف انرژی برق ۴۰ درصد و آب ۸۰ درصد صرفه‌جویی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تامین آب سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی امامزاده جعفر را از دیگر طرح‌های اشتغالزا در گچساران عنوان کرد و افزود: شبکه آبیاری سه هزار هکتار این طرح اجرا شده و براساس برنامه ریزی قرار است که پاییز امسال زیر کشت برود.

شهرستان ۱۲۴ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

 

انتهای پیام/ش

 مجتمع گلخانه‌ای باشت برای تکمیل نیاز به اعتبار دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.