سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری شهرستان هامون:

هیئت کبدی در هامون راه اندازی می‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان هامون گفت:استعداد رشته کبدی به صورت ذاتی در جوانان سیستانی وجود دارد لذا می‌طلبد تا هیئت کبدی در شهرستان هامون راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علیرضا کیخا سرپرست فرمانداری شهرستان هامون در دیدار با مسئولین هیئت‌های ورزشی این شهرستان گفت: ورزشکاران در جامعه اسلامی باید مظهر اخلاق و الگوی ادب برای دیگر افراد جامعه باشند.

وی افزود: نارسایی‌هایی در ارائه امکانات ورزشی شهرستان هامون وجود دارد که در آینده تلاش می‌شود تا امکانات تا حد قابل قبولی پیشرفت داشته باشند و نواقص برطرف شوند.

کیخا تصریح کرد: شهرستان هامون ورزشکاران بسیاری را در خود پرورش داده است و پتانسیل مناسبی جهت توسعه ورزش‌های همگانی دارد لذا این مهم نیاز به پشت کار و همچنین همت والای ورزشکاران را می‌طلبد.

سرپرست فرمانداری شهرستان هامون تصریح کرد: اینکه در سطح ملی و حتی آسیا مدال آور و حتی قهرمان داریم، یک افتخار است؛ اما باید شرایط مساعد و امکانات لازم برای ورزش‌های قهرمانی فراهم شود.

وی کبدی را یکی از ورزش‌های بومی و محلی منطقه سیستان عنوان کرد وافزود: استعداد این ورزش به صورت ذاتی در جوانان سیستانی وجود دارد لذا می‌طلبد تا هیئت کبدی در شهرستان هامون راه اندازی شود.

انتهای پیام/ع

هیئت ورزشی کبدی در هامون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.