سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور؛

مقامات قضایی در برقراری امنیت زندان ها نقش اساسی دارند

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور گفت: مقامات قضایی به عنوان عاملان اصلی برقراری صلح و امنیت در زندان‌های کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن ایزدخواه، فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور  امروز در دیدار با فرمانده جدید یگان حفاظت زندان‌های اردبیل، افزود: مقامات قضایی به عنوان عاملان اصلی برقراری صلح و آرامش در زندان‌ها عمل می‌کنند و هماهنگی، مدیریت و حضور آنان در زندان‌ها زمینه برقراری سکون و آرامش را فراهم می‌کند.

وی به نقش مهم مقامات قضایی در اجرای مناسب قوانین در زندان‌ها اشاره کرد و افزود: با وجود برخورداری از برخی مشکلات در زیرساخت‌های یگان حفاظت، مقامات قضایی با حضور و تعامل مناسب خود، نواقصات موجود را پوشش می‌دهند و همیاری و مساعدت انجام پذیرفته در این مسیر ستودنی و قابل ذکر است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور از اهمیت بالای وظایف و مسؤولیت کارکنان یگان حفاظت زندان‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: در صورت وجود مشکل در عمل به وظایف این یگان، سایر مجموعه‌ها نیز با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهند شد و اغراق نخواهد بود اگر یگان حفاظت را قلب زندان‌ها بدانیم.

ایزدخواه بر ضرورت پیشگیری از وقوع حوادث تأکید کرد و گفت: با آگاهی و برخورداری از آمادگی لازم، وقوع حوادث را قبل از وقوع آن باید گرفت و مأموران یگان حفاظت زندان‌های کشور باید از این اصل مهم در پیشگیری از وقوع حادثه و خنثی کردن آن غافل نشوند.

وی بیان کرد: هر مجموعه‌ای که از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده برخوردار باشد در پیشبرد وظایف و رسیدن به اهداف موفق‌تر عمل خواهد کرد و در راستای تحقق این موضوع، یگان‌های حفاظت زندان‌های کشور نیز بر روی آموزش نیروهای انسانی متخصص سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ح

یگان حفاظت قلب زندان های کشور است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.