سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون راهداری استان همدان:

ماشین آلات راهداری به سیستم CMMS مجهز می شوند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان​ از تعمیر وتجهیز ماشین الات راهداری ازطریق سیستم تحت وب  CMMS  با نظارت و هماهنگی کارشناسان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا پرورشی خرم معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جمع کارشناسان ماشین آلات ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: سیستم CMMS با قابلیت اختصاص صفحات مرتبط با ناوگان مورد استفاده هر شهرستان را دارد و می توان به طورجداگانه به هر شهرستان  اختصاص داد.

وی ادامه داد: این نرم افزار روی سیستم شهرستان مربوطه نصب و مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران استفاده کننده با استفاده از قسمت های تکمیل شده توسط کاربراصلی در ستاد، نسبت به نیازهای تعمیر و تعویض قطعات ناوگان اقدام می کنند.

پرورشی بیان کرد: این نرم افزار در اختیار کارشناسان ماشین آلات ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است که با ثبت موارد و مشکلات ناوگان راهسازی به شکل سیستمی انجام می شود.

معاون راهداری همدان خاطر نشان کرد: این نرم افزار به عنوان بانک اطلاعاتی ماشین آلات محسوب می شود.

وی افزود: در این نرم افزار داده هایی شامل سیستم های مدیران، پیش بینی قبول سرویس، اطلاعات پایه، اشخاص، درخواست قطعه، ثبت تعمیرات، سوابق و بازدیدهای فنی نصب شده است.

پرورشی خرم با اشاره به مزایای این نرم افزارافزود: جمع بندی و برآورد هزینه ها، علت تعمیرات، مدیریت تعمیرات و هزینه ها و کنترل سوخت را از جمله اهداف نصب این نرم افزار عنوان کرد.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه همه تعمیرات باید ثبت شود تا پس از گزارش گیری قابل رصد و پیگیری باشد، گفت: رصد پایانی اطلاعات بسیار مهم است و هر ماشینی که به هر علت هزینه های غیرقابل توجیه دارد باید پیگیر علت آن شد.

 رییس اداره تجهیزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز یکی از علل فرسودگی و فشار بر روی ناوگان را بهره گیری از رانندگان فصلی و نداشتن عدم تعهد کافی عنوان و خاطرنشان کرد و گفت : ضروری است از رانندگان باسابقه در این زمینه استفاده شود.

آرش آزادی افزود: ماشین آلات قلب اداره است و باید از هر گونه فشار اضافی به دستگاه ها پرهیز شود.

 وی ادامه داد: فشار اضافی به دستگاه موجب خسارات زیاد و کاهش سرمایه ماشین آلات می شود. آزادی یادآور شد: این دستگاه ها ویژه امور راهداری است و ارجاع هر کاری با آگاهی از وارد آمدن آسیب به دستگاه نباید دلیلی بر انجام باشد.

انتهای پیام/ص.ف

 به کارگیری سیستم CMMS در ماشین آلات راهداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۳ آبان ۱۳۹۶
خیلی عالیه