سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان مطرح کرد :

تامین ۴۴۰بسته تحصیلی ویژه دانش‌آموزان مددجو

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:شرکت فولاد مبارکه با هدف کمک به امر تحصیل دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد۴۴۰ بسته تحصیلی به ارزش ۲۲میلیون تومان به دانش آموزان اهداء کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران، ، در این دیدار با اشاره به این‌که بیش از چهار هزار خانوار با جمعیتی حدود ده هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۵ اصفهان هستند، افزود: این نهاد در طول سال برای خانواده‌های نیازمند خدمات مختلفی درزمینهٔ اشتغال، مسکن، درمان، فرهنگی، بیمه‌ای، جهیزیه نوعروس و هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه منابع محدودمالی کفاف رسیدگی به مشکلات مددجویان تحت حمایت را نمی‌دهد افزود: هم‌افزایی مؤسسات و واحدهای صنعتی می‌تواند منشأ خدمات و ثمرات مطلوبی برای جامعه هدف باشد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و نیازمندی دانش آموزان مددجو به لوازم‌تحریر گفت: یک هزار ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو، تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۵ اصفهان هستند و از امکانات اولیه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه برای دانش آموزان یک بسته تحصیلی ۵۰ هزارتومانی شامل، دفتر ۱۰۰، ۸۰ و ۵۰ برگ، دفتر نقاشی و دو خط، جامدادی، خودکار، مداد، پاک‌کن، تراش، پرگار، مداد رنگی و کلاسور تهیه می‌شود، افزود: از همه همه خیران و نیکوکاران درخواست می‌کنم در تأمین نیازمندی‌های دانش آموزان بی‌بضاعت کمک کنند تا این محصلان بتوانند بدون دغدغه و با آسوده‌خاطر به تحصیل علم و دانش بپردازند.

شیران بیان کرد: تاکنون ۴۴۰ بسته فرهنگی تحصیلی به ارزش ۲۲میلیون تومان توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان به کمیته امداد اهداء شده و انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های استان نیز در این امر خیر پیش‌قدم شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پایان بابیان این‌که از ابتدای انقلاب تاکنون به محرومان جامعه خدمات ارزنده‌ای ارائه‌شده، افزود: باوجود تلاش‌های بی‌دریغ این نهاد انقلابی، اما هنوز جنس فقر در جامعه به‌کلی ریشه‌کن نشده و نیازمند تعامل خیران و همهٔ نهادهای اجرایی است. 

 

انتهای پیام/م 

 

یک هزارو ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو، تحت حمایت کمیته امداد منطقه ۵ اصفهان هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.