سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی

فرودگاه بین‌المللی بیرجند آمادگی بیش از ۳۴۰ پرواز در هفته را دارد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از آمادگی فرودگاه بین‌المللی بیرجند برای انجام بیش از ۳۴۰ پرواز در طول هفته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  هادی سلامی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت : فرودگاه بین‌المللی بیرجند آمادگی دارد در هر ساعت دو پرواز را انجام دهد که در طول هفته بیش از 340 پرواز می‌شود .


وی با بیان اینکه در حال حاضر در حال رایزنی برای توسعه زیرساخت‌های هوانوردی و فرودگاهی به منظور ارائه خدمات مناسب، بهینه و به روز هستیم گفت: باید هر چه سریع‌تر این حرکت خوب در استان ایجاد شود که همه هدف از آن اتصال بیرجند به شبکه‌ای از توسعه اقتصاد سرعتی است.


سلامی گفت : خراسان جنوبی در موقعیت استراتژیکی در شرق کشور است و این منطقه نیاز به یک فرودگاه مجهز و توسعه یافته را دارد که همه فعالیت‌ها به این سمت و سو در حال انجام است.


مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به راه‌اندازی ترمینال بار نیز گفت: باید تلاش کنیم تا محصولات کشاورزی استان به کشورهای دیگر صادر شود.


وی گفت: در تلاش هستیم تا پروازهای ترکیه، دبی و افغانستان نیز در این فرودگاه راه‌اندازی شود.


سلامی با اشاره به نصب یک رادار در اطراف کوه‌های باقران بیرجند گفت: از 3 دستگاه رادار خریداری شده کشور، یکی در استان خراسان جنوبی نصب خواهد شد و با نصب این رادار استان ما از منافع آن بهره‌مند می‌شود.


وی تصریح کرد: نصب این رادار در مرحله تملک اراضی است که بالاترین مکان و اشرافیت کامل به کل منطقه داشته باشد و نصب آن اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان نیاز دارد که به ارتقای پروازی کمک زیادی می‌کند.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/ک


تلاش برای راه‌اندازی پروازهای ترکیه، دبی و افغانستان در فرودگاه بیرجند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.