سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ سازی در حوزه سلامت با استفاده از ظرفیت رسانه‌های مازندران

فرهنگ سازی در حوزه سلامت با استفاده از ظرفیت رسانه ها، رسانه ملی و تشکل‌های مردم نهاد مازندران اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به اجرای برنامه جامع ۵ ساله طرح تحول سلامت و توجه به حقوق اجتماعی و شهروندی جامعه اشاره کرد و گفت: تهیه و پخش برنامه‌های آموزشی در این راستا باید در رسانه ملی تقویت شود.

وی افزود: شاخص‌های سلامت محیط کار در تدوین سند ۵ ساله سلامت استان مورد توجه قرار گیرد.

یونسی به اهمیت و نقش تغذیه سالم و ورزش در سلامت اشاره کرد و گفت: این دو مولفه مهم تاثیر گذار در سلامت نیز در تدوین این سند به طور جدی لحاظ شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: بحث سلامت روان به عنوان زمینه سلامت جسمی در تدوین سند جامع ۵ ساله سلامت استان جدی‌تر دیده شود.

وی تاکید کرد: فرهنگ سازی در حوزه سلامت از اقدامات مهمی است که می‌توان با استفاده از ظرفیت رسانه ها، رسانه ملی و تشکل‌های مردم نهاد به انجام آن اقدام کرد.

یونسی با بیان اینکه تحول در حوزه سلامت در شمار شاخص‌ترین عملکرد دولت تدبیر و امید و اقدامی ماندگار است، گفت: اجرای طرح تحول سلامت، توجه به حقوق اجتماعی و شهروندی جامعه است.

وی افزایش چشمگیر بیمه شدگان سلامت که فاقد هرگونه بیمه‌ای بودند را از جمله اقدامات حوزه سلامت برشمرد و افزود: کاهش هزینه‌های درمانی، ارتقا کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و تسهیل گری برای دسترسی به دارو و تجهیزات از دیگر دستاورد‌های طرح تحول سلامت است.

انتهای پیام/آ

اجرای برنامه جامع ۵ ساله طرح تحول سلامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.