سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی ؛

افزایش 7 و نیم درصدی مصرف بنزین در آذربایجان شرقی

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی،از رشد 7 و نیم درصدی مصرف بنزین در استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ روح اللهی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی ،با اشاره به توزیع نزدیک 561 میلیون لیتر بنزین در این مدت گفت : رشد میزان مصرف بنزین در استان در همین زمان از میانگین کشوری که 8 و 4 دهم درصد بوده کمتر و در نتیجه متعارف و قابل بوده است.


وی میزان توزیع بنزین در استان را روزانه بین دو میلیون و 700 هزار تا سه میلیون و 100 هزار لیتر اعلام کرد و افزود : سهم بنزین توزیعی استان نسبت به کشور در شش ماه اول امسال 3 و 7 دهم درصد بوده است.


وی گفت : در همین مدت 329 میلیون متر مکعب گاز سی ان جی نیز در استان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال کمتر از یک درصد افزایش داشته است.


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی ،میزان افزایش مصرف گاز مایع و نفت گاز را در شش ماه اول امسال در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته به ترتیب 7 و 6 دهم درصد و 7 درصد عنوان کرد اما گفت : در این مدت توزیع نفت سفید در استان به علت بهره مندی خانوارها از گاز طبیعی 16 درصد کاهش داشت.


روح اللهی از رشد 16 درصدی توزیع سوخت هواپیما در استان در نیمه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود : در شش ماه اول سال 96روزانه 133 هزار لیتر سوخت هواپیما در استان توزیع شد.


به گفته وی ، روزانه 6 میلیون و 230 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در استان مصرف می شود که دولت از این بابت به صورت میانگین 56 میلیارد ریال یارانه در روز در استان توزیع می کند.

انتهای پیام/خ

میزان توزیع بنزین در آذربایجان شرقی ،روزانه بین دو میلیون و 700 هزار تا سه میلیون و 100 هزار لیتر است

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.